Obserwatorzy

piątek, 16 kwietnia 2010

Serwetka

Jeszcze w marcu podpisałam umowę z Galerią Kufer Vintage, gdzie chciałabym sprzedawać część moich prac. Czy coś sprzedam to się jeszcze okaże, ale postanowiłam spróbować. Na chwilę obecną jest tam wystawiona tylko jedna moja praca- najnowsza serwetka, o taka:
Zdjęcie całej serwetki można zobaczyć w Galerii, a zainteresowanych zapraszam do jej kupna.
Zapisy do udziału w mojej zabawie "Podaj dalej" zakończone, ale z tego co wiem można się jeszcze zapisać na blogach: dziergam bo lubię oraz robótki ręczne
Na dzisiaj to tyle. W weekend pokażę gotowy album prac z mojej wymianki wielkanocnej.

10 komentarzy:

  1. Życzę Ci aby Twoje prace sprzedawały się w expresowym tempie

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucynko, śliczna serwetka:) Życzę Tobie powodzenia w tej współpracy!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna!!! Rózwniez zycze powodzenia we wspólpracy z galerią! pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. życze powodzenia w sprzedaży pozdrawiam kriss

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna serwetka! Powodzenia życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna serwetka, zresztą podziwiam wszystkie Twoje prace, tylko z pisaniem ciężko mi idzie :). Udanej współpracy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę owocnej współpracy...
    Serwetka jest śliczna, jak wszystkie Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNA serwetka!
    Ja też trzymam kciuki, aby współpraca się rozwinęła.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna serwetka :)
    Lucynko trzymam kciuki za owocną współpracę :)

    OdpowiedzUsuń