Obserwatorzy

sobota, 1 maja 2010

Różności

Pisałam już wcześniej, że powoli nadrabiam różne zaległości zaległości. Jedną z nich były prezenty , które miałam wysłać w poprzedniej "edycji" mojej zabawy "Podaj dalej". Pierwszą paczkę wysłałam już dość dawno i pokazywałam na blogu co się w niej znalazło. Druga paczka również doszła do adresatki. A oto jej zawartość:


A tu zbliżenie motylków:


I zbliżenie jednej z myszek:

Kilka dni temu moja starsza córka została zaproszona do koleżanki na urodziny. Postanowiła, że w prezencie podaruje ozdobiony przeze mnie album. Kupiłyśmy zatem album w sztywnej oprawie, a ja go ozdobiłam. Wyglądał tak:



DG to inicjały przyszłej właścicielki. Na zdjęciu brak jeszcze zeskanowanej fotografii, jaką wkleiłyśmy na środku. Całość wyszła całkiem ładnie. A z tyłu umieściłam fragment rozgwieżdżonego nieba:



Skończyłam moją wiosenną mgiełkę. Jutro postaram się zrobić zdjęcia robótki oraz wędrujących albumów- mojego i Bean.
Cieszę się, ze spodobał się temat mojej nowej wymianki. Liczba chętnych do zabawy stale rośnie. W chwili obecnej jest nas już 21 osób. Dzięki takim wymiankom poznaję nowe osoby i ich blogi, co bardzo mnie cieszy. A przy okazji witam nowych obserwatorów mojego bloga!






5 komentarzy:

  1. gdybym ja to dostała piszczałabym z radości

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty wymiankowe :) choć najbardziej podobają mi się myszki. Album także bardzo ładnie wyszedł, szczególnie na uwagę zasługuje to rozgwierzdźone niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przygotowałaś cudne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myszek nigdy nie zrobilam ale motylki robilam pijac poranna kawe. Powaznie. Zawsze lezala pracka i gdy siadalam do kawy dziergalam. Ale to bylo daaaawno temu, ale motylki niektore mam!
    Sliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wzięłaś udział w moim "podaj dalej" :) Proszę teraz o cierpliwość i o przesłanie adresu, pod który mam wysłać upominek :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń