Obserwatorzy

piątek, 13 sierpnia 2010

Kolejny prezent

Wczoraj dostałam kolejny prezent. Tym razem jest to upominek z okazji Candy na blogu Robótki Małego Duszka. Prezent był totalną niespodzianką. Dostałam śliczną wyszywaną krzyżykami zakładkę oraz widokówkę z Białegostoku. Bardzo Ci, Marto, dziękuję!
A oto zdjęcie prezentu:


A tu jeszcze druga strona zakładki. Na tym zdjęciu widać rzeczywisty jej kolor.




Robótkowo coś tam dłubię. Ale na zdjęcia jeszcze trzeba trochę poczekać. Dodam tylko, że zielony
top pójdzie do sprucia. Na zrobienie tego modelu co zamierzałam zabrakło nici, a połączenie z inną włóczką wyglądało nieciekawie. Spróbuję znaleźć inny model, jakiś mniej włóczkożerny.

Odpowiadając na komentarze:
Aniu, witaj na moim blogu. Schemat motylka oraz wiele innych schematów znajdziesz TU
Sierotko Marysiu, Yrso, Vena7, Janeczka, dziękuję!
Zulka, dziękuję za prezenty!
Mazionta, na pewno jeszcze nie wszystkie motyle odleciały. Nawet u mnie na parapecie przysiadło kilka:-)
Agajaw, poleciały do Gdyni, poleciały, ale niestety ściąg nie zabrały:-)
Jagulka, Mazmika, Justyno, dziękuję!
Ulkaaz gdyby do mnie motyle leciały, to miałyby problem z odpoczynkiem, bo niestety ogródka nie posiadam:-)
Justyna (Sarmatix), Paula, Zula, dziękuję!
Vena7 cieszę się, że moje motylki spodobały Ci się.

1 komentarz: