Obserwatorzy

piątek, 9 marca 2012

Decu, frywolitki i coś jeszcze...

Zgodnie z obietnicą pokażę chociaż dwie spośród kilku ostatnio wykonanych prac w technice decoupage. Pozostałe pokażę za jakiś czas, jak dojdą do nowych właścicieli. Część już jest w drodze, a pozostałe wyruszą wkrótce.




W wolnych chwilach próbuję nowych technik. Te frywolitkowe kolczyki były częścią prezentu, jaki wysłałam w ramach wymianki walentynkowej organizowanej na Forum u Maranty.


A tu cały prezent, jaki przygotowałam dla Weroniki. Przygotowałam chustę na drutach (kolejna wersja plasterka), prezentowane poniżej kolczyki, dwie świece ozdobione decu oraz dwa woreczki z lawendą. Całości dopełniło trochę słodyczy.


Natomiast prezent dla mnie wykonała Krzysia. Oto co dostałam:


Zdjęcie "pożyczyłam" z Forum.

17 komentarzy:

  1. Decu bardzo fajnie Ci wychodzi :) Czekam na więcej prac :) Frywolitkowe początki również świetne... Oby tak dalej :)
    Fajne prezenty sobie podarowałyście... A prezentu od Krzysi strasznie zazdroszczę... Wiele bym dała by takie białe cudo posiadać :) szczęściara z Ciebie :)

    Pozdrawiam serdecznie... :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty! Ja to się nie moge napatrzeć na decu... Aż żal ściska ... że nie umiem tak slicznie zrobić... Ale sobie dzisiaj kupialm taki wielki zestaw pedzelków z etuii! Będę szaleć! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czym mam najpierw się zachwycać, serwetnik mi się bardzo podoba, motyw różyczek na butelce jest po prostu cudny, natomiast chusta całkowicie skradła moje serce. Lucynko, ona jest przecudna! I kolor i w ogóle.... Ty też dostałaś świetne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenciki i te otrzymane i te darowane. Decu i kolczyki świetne!
    Pozdrawiam b

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty. A Twoje prace decu są piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Decupage śliczny!
    A prezenty pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Twoje decu prezenty też fajne pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. serwetnik z różami... cudny
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko śliczne. Decu cudne, bardzo starannie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę:)czego się nie tkniesz-zamieniasz w złoto:))))oby tak dalej:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny serwetnik i bardzo udana wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne decu , ja dalej w tej technice ani mru mru :) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń