Obserwatorzy

poniedziałek, 4 czerwca 2012

Moje kolorowe prezenty

Moja kolorowa wymianka dawno dobiegła końca, a ja jeszcze nie pokazywałam prezentów jakie otrzymałam. Upominki dla mnie przygotowała Bożenka. Zobaczcie jakie skarby dostałam:
Wyszywany krzyżykami obrazek w ramce stylizowanej na stare złoto:  
Ozdobione decu pudełeczko, a w nim upieczone ciasteczko w kształcie okienka. To ciasteczko zachwyciło nas wszystkich:-)

 
Pudełeczko było bardzo starannie wykonane i ozdobione dekorami:  
Mój prezencik (opóźniony niestety) poleciał do Jadwigi. Wybrała kolor brązowy, więc zrobiłam mój pierwszy w życiu naszyjnik frywolitkowy oraz słoiczek na herbatę ozdobiony decu. W słoiczku oczywiście była aromatyczna herbatka. Tu widać całość prezentu:
I zbliżenie naszyjnika, z którego (nieskromnie mówiąc) jestem bardzo dumna:  

8 komentarzy:

  1. Świetne prezenty!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorowo, a prezenty chyba lubi każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucynko piękne kolorowe prezenciki :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty otrzymałaś! Naszyjnik rzeczywiście jest powodem do dumy. Ja się jeszcze nie odważyłam na większą frywolitkową pracę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezenty. Wcale się nie dziwie, że z naszyjnika dumna jesteś. Jest Cudny.
    Lucynko, używasz igły, czy czółenek do frywolitki? Ja ostatnio kupiłam czółenko i jakoś nie wiem z której strony ugryźć to całe frywolenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z naszyjniczka na pewno powinnaś być dumna, a ja szczęśliwa,że mam go od ciebie.Pozdrawiam.Jaga

    OdpowiedzUsuń
  7. same wspaniałości..pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń