Obserwatorzy

niedziela, 9 września 2012

Komplet z niezapominajką poleci do...

Właśnie dziś przyszedł czas zakończenia mojego candy. Znalazło się aż 26 osób chętnych do przygarnięcia mojego niezapominajkowego kompleciku. Niestety zestaw jest tylko jeden i otrzyma go... Atenkowo
Serdecznie gratuluję i poproszę o adres na maila: Lucyna 1826@op.pl
Wymyśliłam sobie, że nagrodzę jeszcze jedną osobę za ciekawy komentarz pod postem z moim candy. Tą osobą jest Trojanda. Poproszę również o maila z adresem.
Tych, którym szczęście nie dopisało chciałabym pocieszyć- wkrótce kolejne candy, bo w październiku będą ku temu okazje. A teraz zmykam do sutaszu i koralików, bo wciągnęło mnie :-)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyziężczyni :)) a Tobie Lucynko za candy:) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwciezcom - az dwom! Ja to juz wyczerpalam chyba limit szczescia u Ciebie ale i tak zabawa jest przednia! Jest i ciekawosc i nadzieja i oczekiwanie i piekny prezent! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję szczęściarom :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i czekam na kolejną. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie się cieszę z tego wyróżnienia :):):). Bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy :) Już śle adresik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem, dlaczego ktoś zrezygnował z tak pięknej chusty! Jego strata, bo chusta jest bardzo ładna. Podoba mi sie też szal.. no frywolitki i Twój sposób prowadzenia bloga.
    Może Ty będziesz umiała mi wytłumaczyć dlaczego używa sie na blogach nazwy "candy" Dlaczego zaśmiecamy nasz język? W zamierzchłych czasach zamiast ojczystego języka używano francuskiego. Czyżbyśmy się cofali??? Może wspólnymi siłami zaczniemy z tym walczyć?? Pozdrawiam serdecznie - Weronika

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem przeszczęśliwa.Ściskam mocno:))))

    OdpowiedzUsuń