Obserwatorzy

sobota, 24 listopada 2012

Jeszcze tylko godzin kilka...

Zapisy na moją anielską wymiankę dobiegają końca. Szkoda, że tak niewiele osób chce się z nami bawić, ale mimo to nie zamierzam z tej wymianki zrezygnować. Niestety nie dostałam wszystkich maili z adresami. Bardzo proszę o uzupełnienie danych. Oto aktualna lista chętnych:
1. Janeczka
2. Agusia
3. Ovillo
4. Salopka
5. Mazmika
6. KasiaN
7. Ela Konfacela- brak adresu
8. Niezwykły zakątek- brak adresu
9. Mika
10. Bozenas
11. Eumycha 
12. Monique
13. Lucyna czyli ja

Pozostałe adresy posiadam. Jeżeli jeszcze ktoś się waha, serdecznie zapraszam do zabawy. Zapisy TU.

1 komentarz:

  1. Przepraszam Cię, że nie dosłałam adresu na czas :-( Najpierw nie doczytałam, że trzeba go od razu wysłać, a potem miałam problemy z komputerem. Mam nadzieję, że nie nastręczyłam Ci zbyt wiele kłopotów? Mail już poszedł.

    OdpowiedzUsuń