Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

Dostałam

  Kilka dni temu dostałam przesyłkę od Janeczki za złapanie licznika.Rzadko udaje mi się upolować licznik, więc tym bardziej byłam szczęśliwa, że udało mi się to właśnie na blogu Janeczki. Takich szczęściar jak ja było kilka i Janeczka prosiła o napisanie co chciałybyśmy dostać od niej w prezencie. Ja jednak celowo nic nie pisałam, bo Janeczka dobrze wie, czym sprawić mi przyjemność. I sprawiła. OGROMNĄ. Dostałam koralikowy komplet w kolorze szafirowym. Jest cudny! Zdjęcie nie oddaje w pełni jego uroku. Ale patrzcie i podziwiajcie:



 Jakiś czas temu dostałam wyróżnienie od Agusi, za które bardzo serdecznie dziękuję.


Zasady wyróżnienia są następujące:
 1.„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera
w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę"

2.Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
 3.Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
 4.Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował." 
 
Moje odpowiedzi na pytania:


1. Ulubiony kolor? Jest ich kilka: zieleń, niebieski, brąz.
2. Najlepsza pora roku? Lubię wszystkie.
3. Ukochane zwierzątko? Kot, a raczej koty:-)
4. Odpoczynek leniwy czy aktywny? Aktywny.
5. Tłum ludzi czy domowe ciepełko?Raczej domowe ciepełko.
6. Wakacje all-inclusive czy agroturystyka? Agroturystyka.
7. Książka czy film? W zależności od nastroju.
8. Kawa czy herbata? Jedno i drugie, ale trudniej jest mi obejść się bez kawy.
9. Spódnica czy spodnie? Latem częściej spódnica, zimą spodnie.
10. Morze czy góry? Morze.
11. Ulubiona potrawa? Chińszczyzna.
 
Dziękuję bardzo za wyróżnienie, ale dalej go nie przekażę. Na wielu blogach już było, wiele też nie przyjmuje wyróżnień.

Zapraszam serdecznie do udziału w mojej wymiance. Zapisy TU.

7 komentarzy:

  1. łał jaki boski komplecik :)zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyróżnienia :)
    A biżuteria piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny prezent i pewnie wiele radości:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czadowy bardzo mi się podoba pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej i wyróżnienia.
    Pozdrawiam Gałązka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ z Ciebie szczęściara:)
    Pozdrawiam
    P.S.Nie doleciały do mnie jeszcze Twoje dane do przesyłki potrzebne do wymianki w kropki- szafa_malej@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, że Janeczka potrafi świetnie trafiać w gusta :) Komplecik trafił Ci się CUDOWNY!

    OdpowiedzUsuń