Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

Świece, lampiony i kubki

Już dawno obiecywałam pokazać galerie wymiankowych prezentów podsumowującą moją wymiankę"Świece i lampiony". Zanim przejdę do zdjęć- uważam tę wymiankę za udaną. Co prawda nie obyło się bez poślizgów, ale wkrótce po zakończeniu wymianki zaległe prezenty dotarły do adresatek. Z tego co wiem nikt nie czuł się zawiedziony tym co otrzymał- przynajmniej  żadne takie opinie do mnie nie dotarły. Mam zatem nadzieję, że w podobnym składzie spotkamy się jeszcze w kolejnych wymiankach. Chciałam zorganizować wymiankę Wielkanocną, ale nie wyrobiłam się czasowo. Ale zaraz po Świętach pomyślę o nowej zabawie. A teraz czas na zdjęcia:
               Niezwykły zakątek dla Janeczki:


           Janeczka dla Agusi


          Agusia dla ZUzanny


          ZUzanna dla KasieN


         KasiaeN dla zanci

                   
           Zancia dla Fabryki spokoju


          Fabryka spokoju dla Lucyny(czyli dla mnie)
 

         Lucyna dla Agaty Laskowskiej


          Agata Laskowska dla Anabel



        Anabel dla Bozenas


                                                   
            Bozenas dla Niezwykłego zakątka

 Niemal tyle ile uczestniczek zabawy, tyle pomysłów na ozdobienie świeć czy przygotowanie lampionu. Bardzo mnie to cieszy.
A teraz coś z twórczości mojej i Jagody- mojej starszej córki. Zrobiła mi niespodziankę i ozdobiła dla mnie kubek:

Poza napisem są tylko kropeczki. Jest uroczy i kawa z niego smakuje wyśmienicie:-)


Sobie ozdobiła tak:

A tu jeszcze jeden, mojego autorstwa. Kubek koci:


Malując go podglądałam motyw z serwetki do decu:

 Muszę zaopatrzyć się w dobry pędzelek, którym dobrze będzie malować kontury. Tu wszystkie trzy kubki razem:



Jak wiecie, dopiero zaczynam moją przygodę z malowaniem kubków i dopiero się tego uczę. Jakiś czas używam już malowanych przez siebie i córkę, kubków i muszę stwierdzić, że te farby są trwałe. Zdarzy się nawet, że zupełnie nie podobał mi się jeden motyw namalowany wcześniej i przyznać muszę, że sporo namęczyłam się zanim go usunęłam z kubka. Kubków tych nie wstawiamy do zmywarki, myjemy je ręcznie.

7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za fajną wymiankę i mam nadzieję do zobaczenia za tydzień. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykłe te kubeczki, a widać że wymianka bardzo udana. =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tak udanej wymianki! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam moja parę wymiankowa.Nie znalazlam emaila,wiec pisze pod komentarzem.Mam prosbe jak juz bedziesz wysylala przesylke napisz mi wiadomosc na emaila bealor30@gmail.com ze poszla,bo u nas pocztowy bywa roznie a jesli nie odbiore u drzwi jak zapuka to pozniej musze gnac do nastepnej miejscowosci.Dzieki,ja juz dzialam z paczuszka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianka godna podziwu !
    A kubeczki są urocze, tan koci podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne są te wymiankowe prezenty; uczestniczki zabawy spisały się na medal - świetne pomysły, ciekawe kompozycje - gratuluję:)
    Kocio z zadartym ogonkiem jest bardzo zalotny - udał Ci się ten wzorek:))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń