Obserwatorzy

poniedziałek, 6 stycznia 2014

Komplet gotowy

Nowy rok zaczęłam ambitnie. Po pierwszej robótce, jaką była serwetka z poprzedniego posta, skończyłam komplet Padisaha. Komplet zaczęty oczywiście w roku ubiegłym, ale w tym robiona była czapka. Robiłam ja bowiem dwukrotnie- pierwszy raz , po zrobieniu ponad połowy doczekał się prucia. Drugi raz robiłam nie mierząc w trakcie i z lekkim lękiem przymierzyłam gotową. Przymierzyłam i stwierdziłam, że wyszła nieźle. Co więcej, zamierzam ją nosić:)
Zdjęć było sporo i trudno było wybrać coś konkretnego. A oto komplet, a raczej ja w komplecie.


Miny czasami były trochę dziwne.



 Z profilu bardziej widać kształt czapki.


I jeszcze zbliżenie mitenek. Zrobiłam je w wersji minimalistycznej, takie do samochodu. Oczywiście robiłam obie jednocześnie. Od tej pory wszystkie będę robiła w ten sposób.



A teraz zabieram się za sweter dla córki. Muszę też dokończyć Cobena bo w środę wypadałoby pokazać nową lekturę.

15 komentarzy:

  1. Piękny, pomysłowy komplecik w cudownej kolorystyce. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł Ci ten komplet, a jak w nim elegancko wyglądasz:) Lubię cieniowane brązy. I pazurki jakie świąteczne, super!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny komplet i kolorki ładne zapraszam na http://upominek.blogspot.com/2014/01/wymianka-w-kolorach-pastelowych.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet, szczególnie czapka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komplet, fajne kolorki, pasują do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet i ślicznie w nim wyglądasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet i bardzo ładnie na Tobie sie prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Ci ten komplecik pasuje. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w nim. Kiedy znajdujesz czas na takie rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały komplet. Ślicznie w nim wyglądasz :-) Czapka idealna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem w szoku - takie tempo i takie śliczności:) Modelka jest bardzo super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super komplecik i te niteczki cieniowane bardzo mie się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny komplet i kolory pasują do ciebie idealnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń