Obserwatorzy

niedziela, 6 kwietnia 2014

O zaległościach i nie tylko

  Znowu narobiło mi się nieco zaległości. Tym razem dotyczą dwóch, dawno już zakończonych wymianek. Pierwsza z nich była Wymianka kawowa zorganizowana przez Małgosię z bloga Upominkowy świat. W tej wymiance moja para była Małgorzata Margas. Oto prezenty, jakie od niej otrzymałam w całości:


oraz zbliżenie na koralikowy komplecik:


Dziękuję obu Małgosiom- organizatorce za zorganizowanie zabawy oraz mojej wymiankowej parze za super prezenty!
Natomiast ja wysłałam komplet serwetek- takich w sam raz pod filiżankę lub kubek z kawą oraz jeszcze trochę przydasi, słodkości, no i oczywiście kawę.


Tu jeszcze serwetkowy komplet w pełnej krasie:


Kolejna zaległa wymianka to Wymianka Turkusowa zorganizowana przez Anię. Moją wymiankowa parą była Gosia Kosarga A oto co dostałam od Gosi w ramach wymianki:.


 Na zdjęciu brakuje czekolady, ale nie dotrwała do sesji zdjęciowej:)
Natomiast Gosi wysłałam takie prezenty:


Jeszcze zbliżenie na frywolitkową zakładkę


 oraz mój debiut- wysupłany naszyjnik

                         
                  Bardzo dziękuję Ani- organizatorce oraz Gosi za udaną wymiankę!        

A żeby nie było tylko o wymiankach pokażę nad czym teraz pracuję. Jest to nadal spódnica z poprzedniego posta, jednak uważni dostrzegą, że jednak się nieco zmieniła. Coś mi tam w niej u góry nie pasowało i sprułam ją do pierwszych dwóch rzędów. Teraz już straty nadrobiłam i na chwilę obecną spódnica prezentuje się tak:



Dziękuję za wszystkie miłe słowa w komentarzach. Moje marzenie, o którym ostatnio wspominałam jest trzyetapowe. Kiedy dwa pierwsze etapy dojdą do skutku dopiero będzie można zrealizować trzeci, finalny. Jest szansa, że pierwszy etap zostanie zrealizowany w tym tygodniu. Proszę o intensywne trzymanie kciuków i wirtualne przesłanie dobrej energii. Jak się wszystko zakończy na pewno pochwalę się tu na blogu. Proszę jeszcze o trochę cierpliwości. Nawet nie wiecie jak bardzo chciałabym, aby to wszystko udało się w jak najkrótszym czasie zrealizować.

4 komentarze:

  1. O super!!! Z całej siły trzymam kciuki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam w planach zrobienie spódnicy, ale kiedy to będzie kiedy co innego mam zrobić najpierw :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki mocno - niech się zrealizuje!!!!!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności. Miłej realizacji planów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń