Obserwatorzy

niedziela, 1 stycznia 2017

Czytelniczo

 Dzisiejszy, pierwszy dzień nowego roku chciałabym rozpocząć od czytelniczego podsumowania. W 2016 roku przeczytałam zaledwie 16 książek. Oto one:
1. 50 twarzy Greya- L.James
2. Ciemniejsza strona Greya- L.James
3. Grey- L.James
4.Uratuj mnie - Guillame Musso
5. Oddech- Monika Jaruzelska
6. Jesteś moja dzikusko - Agnieszka Lingas - Łoniewska
7. Cukiernia pod amorem- t.1- Małgorzata Gutowska- Adamczyk
8. Cukiernia pod amorem t.2
9. Cukiernia pod amorem t.3
10. Córka słońca - Barbara Wood
11. Matki, zony, czarownice - Joanna Miszczuk
12. Jezdziec miedziany - Paullina Simons
13. Motylek - Katarzyna Puzyńska
14.  Piętno Midasa - Agnieszka Lingas- Łoniewska
15. Szczęściarz - Nicolas Sparks
16. Więcej czerwieni - Katarzyna Puzyńska

Niestety to niewiele, w dodatku o kilka mniej niż w roku 2015.
I tu pojawia się moje pierwsze postanowienie na rok 2017: chciałabym przeczytać minimum 26 książek, czyli chociaż jedną na dwa tygodnie. To już byłoby coś. Tym bardziej, że lista lektur, po które chciałabym sięgnąć, ciągle rośnie.
Moich postanowień jest więcej, o niektórych z nich napiszę niebawem. Tymczasem zmykam do lektury i do drutów, bo coś tam się dzieje.

6 komentarzy:

  1. Nie zawsze możemy poświęcić tyle czasu ile byśmy chciały na czytanie, ale i tak dzięki nam średnia krajowa rośnie;) Gutowską czytałam, Musso też, Puzyńskiej akurat czytam Łaskuna czyli 6 tom, Simons przeczytałam 3 części, Jeździec Miedziany jest najładniejszy, ale po dalsze części historii też warto sięgnąć. Piętno Midasa mam już w domu, jest w kolejce do czytania, żeby tylko doba się rozciągnęła;)
    Ciekawa jestem co dzieje się u Ciebie na drutach;) Mnie wystarcza cierpliwości tylko na małe formy, chociaz kiedyś robiłam bardzo dużo.
    Trzymam kciuki za realizację postanowień:) Wszystkiego najlepszego w 2017 roku Lucynko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam w takim razie kciuki, żeby Ci się udało, choć ja akurat zanych takich list ani planów nie robię, po prostu jak mam wolną chwilę to siadam i czytam, tv już dawno przegrał z książkami ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z racji tego ze nie pracuje zawodowo mogę sobie pozwolić na nocne czytanie i spanie do południa, z czego korzystam i przeczytałam blisko 50 książek. Życze CI abyś podołała wlasnym planom w tym roku. pozdowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Lucynko zgłosiłaś u mnie chęć udziału w zabawie "Podaj dalej". W związku z tym mam prośbę do Ciebie napisz mi proszę co chciałabyś ode mnie otrzymać. Czekam na podpowiedz i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety czas się nie rozciąga, a nawet mam wrażenie, że się skraca:)Nie da się (przynajmniej) zdążyć ze wszystkim, zawsze cos zostaje. Nie przeczytam tyle, ile bym chciała...Pozdrawiam Cię noworocznie, pogodnie, serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za realizację postanowienia. Ja również chciałabym więcej przeczytać w tym roku, w 2016 też przeczytałam 16 książek:). Zobaczymy jak pójdzie w tym roku, ciężko jest podzielić niewielką ilość wolnego czasu na tak wiele pasji ;)

    OdpowiedzUsuń