Obserwatorzy

niedziela, 30 stycznia 2022

W oczekiwaniu....

 Czas tak szybko leci, że mój pierworodny syn, zdawałoby się, że nie tak dawno urodzony, lada dzień zostanie Ojcem. A co za tym idzie ja po raz pierwszy zostanę Babcią! Bardzo sięz tego powodu cieszę i czekając na wnuka wydziergałam dwa kocyki. 


Tylko te zdjęcia, na których są oba kocyki razem oddają rzeczywisty kolor niebieskiego kocyka. Na pozostałych, mimo że zdjęcia były robione w tym samym miejscu i o tej samej porze, kolor wychodzi mocno zszarzały.




Tu zbliżenie na wzorek. Kocyk niebieski zrobiłam z akrylu Himalaya Super Soft Yarn i żeby był milszy dla dziecka podszyłam go białą flanelą. Wymiary:64x74. Zużyłam niecałe 1,5 motka.




Biały zrobiłam szydełkiem znanym wzorem waflowym.. Ten kocyk jest cieńszy. Zrobiłam go z dwóch motków Cotton Soft Yarn Art. Wymiary: 76x88


Kocyki jutro wyruszą w drogę, bo niestety wnuczek urodzi się w Wielkiej Brytanii.

A na konic ciekawostka. Dzisija sprzątając dekoracje bożonarodzeniowe zobaczyłam, że na świerkowych gałązkach, które stały w wazonie z wodą, pojawiły się pączki! Aż szkoda było je wyrzucać.



 

2 komentarze:

  1. To najwspanialsza wiadomość, jestem babcią od ponad 6 lat. Moja Czwóreczka to najcenniejszy Skarb, życzę Ci pięknych przeżyć, a Dziecię będzie miało ciągle piękne ciuszki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje 🙂
    Kocyki śliczne!

    OdpowiedzUsuń