Obserwatorzy

piątek, 19 lutego 2010

Prezent

Zgodnie z obietnicą pokażę Wam zupełnie niespodziewany prezent, jaki niedawno otrzymałam. Są to śliczne kolczyki od Jo-hanah Zaskoczyła mnie ona tym prezentem. Joasiu, bardzo Ci dziękuję! I tutaj muszę się do czegoś przyznać. W styczniu minął rok , jak na moim poprzednim blogu wzięłam udział w zabawie: Podaj dalej. Zgodnie z regulaminem zgłosiły się trzy osoby, dla których miałam przygotować małe upominki. Niestety do tej pory nie wywiązałam się z tego zobowiązania:-( za co bardzo przepraszam.Mam zamiar wkrótce wywiązać się ( właśnie jestem w trakcie przygotowywania niespodzianek), ale to jeszcze troszkę potrwa.
Dlatego tym większe było moje zdziwienie, kiedy dostałam te kolczyki, bo to ja miałam zrobić prezent dla Joasi, a nie ona dla mnie. A teraz możecie podziwiać:




Zapisy na moją wymiankę nadal trwają! Ku mojej olbrzymiej radości grono chętnych do wspólnej zabawy stale się powiększa. Na chwilę obecną zgłosiło się już 25 osób! Ale mam nadzieję, ze to jeszcze nie jest ostateczna liczba. Przy okazji dodam, że w tej wymiance mogą również wziąć udział osoby, które nie posiadają swojego bloga ( jedna chętna już jest). Takie osoby proszę, aby w mailu poza adresem napisały również kilka słów o sobie: jaką techniką się posługują, jakie lubią kolory, a jakich nie itp. Ułatwi to pracę osobie, która będzie przygotowywała upominek dla kogoś takiego.

Odpowiadając na komentarze:
Patrycja, witaj na moim blogu! Dziękuję za miłe słowa.
Lacrima, skuś się na nietoperza. To łatwy model i bardzo przyjemny w noszeniu.
reni, dziękuję.
beso_78 to mój drugi nietoperz- pierwszy nie ma golfu i przez to to ten drugi stał się moim ulubionym.
kasianat, dziękuję. A co do wymianki- zapisz się koniecznie. Na pewno dasz radę i ze wszystkim zdążysz.
bean, jak Ci się podoba z golfem, to zrób sobie taki.
Małgosiu, szydełko w garść i do roboty!
Zulka, AgnieszkaMD, Yrsa, bardzo dziękuję za pochwały.
Jolad6, wierz mi, że to nie koniec z tym zwierzyńcem:-)


2 komentarze: