Obserwatorzy

wtorek, 23 lutego 2010

Krótko

Dziś będzie krótko. Pokazać mogłabym tylko kapelusz dla koleżanki robiony według tego samego wzoru co mój,bo tak jej się mój spodobał, że koniecznie chciała mieć taki sam. No to zrobiłam prawie taki sam, bo jej jest czarny. Zdjęć jednak nie będzie, bo wieczorem czarny kolor fatalnie wychodzi, a jutro w dzień już zdjęć nie zdążę zrobić, bo koleżanka już nie może się go doczekać, więc jutro go otrzyma.
Poza tym dziergam wymiankowe upominki:-)
Zapisałam się również na blogu Antoniny na Blogową zabawę pisankową.


Przypominam, że jeszcze przez parę dni, dokładnie do niedzieli włącznie można zapisywać się na moją wymiankę. Szczegóły tutaj Do tej pory zapisało się 28 osób.
Witam na moim blogu nowych czytelników i obserwatorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz