Obserwatorzy

sobota, 6 lutego 2010

Ogłaszam wymiankę

Po wielu rozważaniach postanowiłam spróbować jeszcze raz i zorganizować kolejną wymiankę.
Tym razem będzie to WYMIANKA WIELKANOCNA





Zasady uczestnictwa:
1.Zapisywać się można już od dziś zostawiając komentarz pod tym postem
2. Należy wysłać do mnie na maila: Lucyna1826@op.pl swój adres oraz zgodę (lub nie) na wysyłanie paczki za granicę- zgłaszają się bowiem do wymianek osoby mieszkające poza granicami naszego kraju, a jak wiadomo wysyłka przesyłek zagranicznych jest droższa niż tych krajowych. W tytule maila należy podać swój nick (ułatwi mi to znacznie pracę)
3.Zapisywać się można do 28 lutego włącznie. Miło mi będzie jeżeli napiszecie o tej wymiance na swoich blogach.
4. Losowanie przeprowadzę 1 marca w godzinach wieczornych i drogą mailową powiadomię każdego dla kogo przygotowuje niespodziankę.
5. W paczce powinna się znaleźć własnoręcznie wykonana kartka wielkanocna z życzeniami oraz jakiś upominek (również własnoręcznie wykonany o tematyce świątecznej). Technika prac dowolna. Do przesyłki można (ale niekoniecznie) dodać coś jeszcze np. jakiś łakoć lub przydasie.
6. Nauczona problemami z pocztą zaznaczam, że przesyłki należy wysyłać tylko i wyłącznie w taki sposób, aby nadawca posiadał dowód nadania. Jeżeli wysyłamy paczkę taki dowód nadania otrzymujemy automatycznie. W przypadku mniejszych przesyłek należy je koniecznie wysłać listem poleconym.
7. Na przygotowanie upominków mamy 3 tygodnie- dokładnie do 20 marca. Od 21 marca wysyłamy upominki tak, aby wszystkie doszły do Świąt.
8. Po upewnieniu się, ze przesyłka doszła do adresata mozna pochwalić się nią na swoim blogu. Otrzymaną przesyłką oczywiście również można się pochwalić. Zdjęcia otrzymanego prezentu proszę wysłać do mnie na maila, abym potem mogła wykonać album wszystkich upominków.
ZAPRASZAM DO WZIĘCIA UDZIAŁU W MOJEJ WYMIANCE I ŻYCZĘ UDANEJ ZABAWY!

45 komentarzy:

  1. Nie ma to jak wymianki ;D Zapisuję się jako pierwsza! To w tym roku czwarta wymianka, a dopiero luty ;) Pozdrawiam Marzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się i ja. I już chyba mam nawet pomysł na prezent. Zaraz wyślę maila.

    OdpowiedzUsuń
  3. cześć. masz fajnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko przyjmuję Twoje zaproszenie i zgłaszam się na wymiankę - temat wdzięczny, a czasu na przygotowanie sporo, tym bardziej, że karteczki wielkanocne już mam:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja też,ja też! Pozdrawiam,salameandra

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się na wymiankę co prawda nie piszę, wpadłam tu tylko aby poinformować o wyróżnieniach, o których pewnie już wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no dobra... nie wytrzymałam :D "jak się bawić to się bawić" ;)
    PS:dziękuję za paczuszkę i cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja też się dopisuję. Info u mnie już jest :)
    teraz czas pomyśleć nad prezentem !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już raz u Ciebie się "wymiankowałam" i z chęcią tu się zapisuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się zapisuję :) Wysyłam maila i umieszczam informację u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam bardzo zadowolona z ostatniej wymianki,więc chetnie i w tej wezmę udział.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się zapisuje. Jutro zamieszczę u siebie informacje i prześlę dane. Teraz lecę pożerać pączki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką chęcią zapisuję się i ja :) Zaraz prześlę wszystkie dane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuje się do tak miłej kompanii

    OdpowiedzUsuń
  16. Spróbuję.... Jeszcze nigdy nie brałam udziału w żadnej wymianie, ale z tego co inne dziewczyny piszą jest to świetna zabawa, ale tez i poznanie innych osób. Więc z chęcią wezmę udział w Twojej wymianie wielkanocnej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie tu jeszcze nie ma?! Kolejnej chętnej do wymianki?!

    OdpowiedzUsuń
  18. halo halo i ja się zapisuję na moją pierwszą wymiankę. pozdrawiam gorąco wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak szalec to szaleć !!:) Zgłaszam się i ja !!
    Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja zgłaszam chęć udziału :) zapraszam też do siebie na malutkie candy :)
    Pozdrawiam
    http://zpotrzebytworzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. No to i ja się zapisuję :) To będzie moja pierwsza blogowa wymianka :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wezmę udział w wymiance, tym bardziej, że wkrótce mam urodziny, ewapopek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. to ja też się piszę :)) uwielbiam wymianki:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Kusiłaś kusiłaś i skusiłaś-zapisuje się

    OdpowiedzUsuń
  25. chętnie wezmę udział w wyminance:) zaraz skrobnę "emalię"

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie zapiszę się na wymiankę Wielkanocną

    OdpowiedzUsuń
  27. U nas na Śląsku to zajączek przynosi wielkanocne prezenty więc czemu by nie... aaa przyjmę tą rolę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. no to i ja się zapisuję :)bardzo chętnie wezmę udział

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się i klikam notkę tu: grazka23.blox.pl (Grazka i klub Igiełka)

    OdpowiedzUsuń
  30. mialam sie juz nie zglaszac na milion wymianek-postanowienie noworoczne
    ale nie moge sie oprzec
    zglaszam sie
    mamuska73
    http://mamuska73.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  31. I ja się chętnie w wymaiankę pobawię :)
    http://ma-kramik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też się zapisuję chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja się też chętnie zapiszę :))

    to mój pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja rzutem na taśmę się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  35. Witam!
    Ja też chętnie wzięłabym udział ale nie mam swojego bloga. Jeśli to nie problem to też się zapisuję :)Mój adres: magdaikaja@op.pl
    Pozdrawiam - Magda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam nadzieję, że jeszcze zdążyłam... Zaraz wyślę mejla z adresem. :-)
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  37. Długo mi zajęło namyślanie się, ale w końcu się zdecydowałam i zapisuję się do wymianki.
    Pozdrawiam
    Makneta

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo długo zastanawiałam się, myślałam: Różnie to bywało, ale jakoś zawsze zdążyłam z wykonaniem niespodzianki, więc czemu miałabym tym razeem nie zdążyć? No więc zapisuję się do wymianki wielkanocnej!
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Za czym kolejka ta stoi? Widzę w niej miejsce i dla mnie. Zapisuję się i to chętnie.
    http://zabawa-z-wloczka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń