Obserwatorzy

poniedziałek, 25 października 2010

Różności

Przede wszystkim zacznę od najważniejszego- kursiku jak zrobić Summita NIE BĘDZIE! Tak jak się tego obawiałam jest to projekt autorski i w związku z tym wzoru jak go zrobić nie należy rozpowszechniać, a tym bardziej rozpowszechniać tłumaczenia. Proszę zatem aby nie pisać do mnie na maila próśb o wzór, bo o ile w wielu przypadkach chętnie pomagam, o tyle w tej kwestii będę nieugięta.
A teraz będzie milej. Kilka dni temu dostałam prezent w ramach barwnej wymianki organizowanej przez Mikko. Moja paczka jechała do mnie przez całą Polskę, ale dotarła szczęśliwie. Nadawcą tej super niespodzianki jest Ovillo .Oto co moim oczom ukazało się po rozdarciu koperty:





W tych pomysłowo zapakowanych pakuneczkach znalazłam: szydełkowe rękawiczki w kolorze niebieskim (bardzo ciepłe), żółtą broszkę, czerwone gwiazdki na choinkę oraz niebieskiego motylka. Była też pyszna herbatka i słodkości, po których zostało już tylko wspomnienie.






BARDZO DZIĘKUJĘ za super prezenty, a Mikko za zorganizowanie wymianki. Tego co ja przygotowałam w ramach wymianki pokać jeszcze nie mogę, ponieważ moja przesyłka jeszcze nie dotarła do adresatki.
Wczoraj minął termin zapisów na moje Candy. Ale losowanie przeprowadzę jutro. Wybaczcie.

2 komentarze: