Obserwatorzy

środa, 5 grudnia 2012

Zimowe klimaty

Spodobał mi się lampionik, jaki wykonałam w ramach owocowej wymianki, więc postanowiłam zrobić podobny na własny użytek. Od piewowzoru różni się wzorem szydełkowym. W planie jeszcze dwa, tylko kiedy...


 Całkowicie poza wszelka kolejnością wykonałam czapkę dla mojej starszej córki. Zdjęcie nieszczególne, bo wykonane wieczorową porą przy sztucznym świetle.


A teraz zmykam do wymiankowych prac. Przy okazji powstaje coś jeszcze, ale o tym w następnym poście.

3 komentarze:

  1. Cudny lampion :-)
    A czapka rewelacyjna :-) Uwielbiam czapki z pomponami :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampion świetny,czapka extra ciepła!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobał mi się taki lampion :) wygląda cudnie z zapaloną świeczuszką :)
    Czapka dla córy również bardzo mi się podoba :) i wygląda na cieplutką.

    OdpowiedzUsuń