Obserwatorzy

wtorek, 16 lipca 2013

O kolejnym spotkaniu Maranciaków i nie tylko

W niedzielę uczestniczyłam w kolejnym spotkaniu Maranciaków w Gdańsku. Zdjęć zrobiłam bardzo niewiele, bo jakoś nie miałam nastroju. Co nie znaczy, że nie było fajnie. Jak najbardziej było. Tym bardziej, że spotkałam się z Janeczką.





 Autorką tych szydełkowych prac jest widoczna na zdjęciu Jola. Niestety osoba nieblogująca, ale można ją znaleźć na FB.



 Klika koralikowych prac Ludwiki:





 Nowe dzieło Janeczki:



A tu "dziergająca trójca" od lewej: Jola, Ludwika i Ania- również osoba nieblogująca.


 A na koniec pokazuję pierwszą z moich ukończonych prac. Jest nią szydełkowa chusta. Robiona wg wzoru podpatrzonego TU. Prezentuje moja młodsza córka- Monika.




8 komentarzy:

  1. Chusta piękna, ale córka piękniejsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkania jak zawsze zazdroszczę. Chusta rzeczywiście piękna, ale to modelka przykuwa szczególną uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała chusta :-) Kolor rewelacyjny.
    Zgadzam się z dziewczynami - córka śliczna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ,że tak często się spotykacie:)))piękną chustę zrobiłaś:))ja siedzę w patchworku:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna chusta:))) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Super chusta i bardzo super modelka. Ja niestety dopiero dzisiaj wstałam , po powrocie rozchorowałam się

    OdpowiedzUsuń
  7. Chusta jest prześliczna!!!
    Szkoda, że ja nie mam takiej fajnej modelki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy można prosić o wzorek? Śliczna chusta i bardzo ładne wykonanie.
    naszydelku@naszydelku.pl

    OdpowiedzUsuń