Obserwatorzy

wtorek, 17 kwietnia 2018

Wymianka wielkanocna oraz Podaj dalej

 Oj rzadko tutaj ostatnio zaglądam, oj rzadko...  A zaległości rosną. Jakiś czas temu wzięłam udział w wymiance wielkanocnej zorganizowanej przez Czarną Damę. Prezenty dla mnie przygotowała Krysia . W paczuszce znalazłam świeczkę w kształcie baranka, mydełko-pisankę, kartkę wykonaną przez Krysię, serwetki świąteczne oraz słodkości. Krysiu, jeszcze raz bardzo dziękuję za prezenty!


Natomiast ja przygotowałam niespodziankę dla Reni. Wykonałam dla niej kurę i baranka szydełkiem oraz jajko- karczocha. Do tego była kartka ze swiatecznymi życzeniami( kupiona a nie robiona, ponieważ kartki to nie moja bajka) , oraz coś słodkiego.


  Tutaj jeszcze zbliżenie kury:


  Uważam wymiankę za bardzo udaną.
A na koniec jeszcze jedna zaległość. Otóż dawno temu dostałam prezent z Podaj dalej organizowanej przez kgosie. 
Dostałam anioła:

Oraz herbatki i przydasie:

  Bardzo dziękuję za prezent. Kto jest chętny na prezent ode mnie, proszę się zapisywać. Dwie pierwsze osoby dostana ode mnie prezent , który wykonam i wyślę w ciągu roku od daty zgłoszenia. Zapraszam.
A na koniec dwie fotki kwiatków kwitnących w moim ogrodzie.Ale nazw ich niestety nie znam.



3 komentarze:

  1. Wymianki bardzo udane. Pozdrawiam cieplutko Lucynko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatki to ciemiernik, żółty to omieg.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niespodzianki dostałaś i zrobiłaś piękne,miła pamiątka :)
    Serdeczności wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń