Obserwatorzy

niedziela, 5 stycznia 2020

Z Nowym Rokiem

 Witam po raz pierwszy w Nowym Roku wszystkich, którzy jeszcze o mnie pamiętają, a także tych, którzy trafią tutaj przypadkiem. Zdecydowałam wrócić do blogowania. Jest to jedno z moich postanowień noworocznych. Mam tych postanowień znacznie więcej, ale pozwólcie, że pozostawię je dla siebie.
Miniony rok był dla mnie dość łaskawy. Było zdrowie, wiele nowych doświadczeń- zarówno tych robótkowych (nauka przędzenia na kołowrotku i wrzecionie, co zakończyło się zakupem dwóch kołowrotków), jak i doświadczeń zawodowych (dane mi było spróbować swoich sił jako wykładowca). Było wiele emocji, planów, które różnie się skończyły...Z tych dobrych- odnowiłam kilka starych znajomości, w tym jedną ze szkoły podstawowej(!) co bardzo mnie cieszy.
A jaki będzie nowy rok? Mam nadzieję, że nie gorszy od minionego. Chciałabym zrealizować kilka bardzo ważnych dla mnie planów, a poza tym zawsze mieć czas i siły na robótki i czytanie.
I właśnie teraz chciałabym podsumować miniony rok od strony czytelniczej. Udało mi się w ubiegłym roku przeczytać 49 książek. Miałam cichą nadzieję, że uda mi się dobić do liczby 52, ale niestety. Jednak i tak jestem bardzo zadowolona. Biorąc pod uwagę ogrom innych zajęć na czytanie czasu mam naprawdę niewiele.
Oto lista przeczytanych przeze mnie pozycji:
1."Podniebny lot" - R.K. Lilley
2. "Ta chwila" - Guillaume Musso
3. "Kot, który przyszedł na śniadanie" - Lillian Jackson Braun
4. "Kancelaria" - John Grisham
5. " Zaplątana miłość" - Karolina Wilczyńska
6. "Florystka" - Katarzyna Bonda
7. "Ten dzień" - Blanka Lipińska
8. "Granice szaleństwa "- Alex Kava
9. "Kim byłbym bez ciebie "- Guillaume Musso
10. "Infekcja" - Tess Gerritsen
11."Marzenia szyte na miarę" - Karolina Wilczyńska
12."Po nitce do szczęścia " - Karolina Wilczyńska
13. ' Uprowadzony" - Lee Child
14. "Sprawa Niny Frank" - Katarzyna Bonda
15. "Serce z bibuły" - Karolina Wilczyńska
16."Czarna loteria "- Tess Gerritsen
17." Randka z Hugo Bosym"- Agnieszka Lingas- Łoniewska
18."Za zamknietymi drzwiami" - B.A.Paris
19."Życie jak malowane"- Karolina Wilczyńska
20."Okularnik" - Katarzyna Bonda
21. "Ciotka Zgryzotka"- Małgorzata Musierowicz
22. "Poziom śmierci" - Lee Child
23. "Czas przeszły"- Lee Child
24." Sobowtór" - Tess Gerritsen
25. "Grzech" - Max Czornyj
26. "Milcząca dziewczyna "- Tess Gerritsen
27." Bluszcz prowincjonalny" - Renata Kosin
28."Grzesznik"- Tess Gerritsen
29."Owoce miłości" - Karolina Wilczyńska
30. "Chirurg" - Tess Gerritsen
31."Instynkt łowcy"- Alex Kava
32."Skalpel" - Tess Gerritsen
33."Sprawa osobista"- Lee Child
34. "Jak kamień w wodę"- Hanna Greń
35."Kot, który lubił sery" - Lillian Jackson Braun
36. " Światełko w tunelu" - Hanna Greń
37." Ja nie mogę być modelką?"- Dorota Wellman
38."Bez pożegnania"- Harlan Coben
39."Ofiara" - Max Czornyj
40."Zamachowiec" - Lisa Marklund
41. " W szpilkach od Manolo" - Agnieszla Lingas- Łoniewska
42."Prokurator" - Paulina Świst
43." Autopsja" Tess Gerritsen
44."Siedem sistr"- Lucinda Riley
45."Kolejne 365 dni"- Blanka Lipińska
46." Uspione królowe"- Hanna Greń
47."Tylko martwi nie kłamią"- Katarzyna Bonda
48."Rodzanice"- Katarzyna Pyzyńska
49." Pokrzyk" - Katarzyna Puzyńska

Kilka lat temu wśród blogów byłą akcja pt. Wspólne dzierganie i czytanie zainicjowana przez naszą blogową koleżankę Maknetę. Niestety akcja się skończyła , a mi jest bardzo brak tych cotygodniowych wpisów. Może wrócilibyśmy do tego? Mogłabym to poprowadzić, ale niestety nie umiem zrobić tak jak Makneta, że pod danym postem można było dodać odnośnik do swojego bloga. Może któraś z koleżanek to potrafi?
A teraz zmykam do robótek, że następny wpis mógł być robótkowy.
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

1 komentarz:

  1. Wszystkiego dobrego Lucynko w tym nowym, kolejnym roku :) Mam nadzieję że i mnie uda się coś wrzucać na bloga. Chyba musimy się jakoś wzajemnie z blogowymi koleżankami motywować, bo coraz nas jakby mniej...

    OdpowiedzUsuń