Obserwatorzy

czwartek, 5 listopada 2020

CZWARTKOWE SPOTKANIA PRZY ROBÓTCE I LEKTURZE 1

Kilka lat temu jedna z blogowych koleżanek wprowadziła akcję pt."Wspólne dzierganie i czytanie". Co środę na jej blogu ukazywał się wpis na temat aktualnej lektury i robótki. Dodatkowo można było pod takim postem zamieszczać link do swoich blogowych wpisów w tym temacie. Zabawa cieszyła się dużym zainteresowaniem. Dzięki niej trafiłam na nowe blogi, a niejednokrotnie zachęcona wpisami , sięgałam po opisywane lektury. Niestety inicjatorka zabawy zniknęła z blogowego świata....Pomyślałam jednak, że może warto by zacząć tę zabawę na nowo. Co Wy na to?Środy mi jakoś nie bardzo pasowały. Proponuję zatem :

CZWARTKOWE SPOTKANIA PRZY ROBÓTCE I LEKTURZE

Gdyby ktoś podpowiedział mi jak pod wpisem umieścić załącznik (czasami jest to żaba), to wklejania linków do innych blogów, będę wdzięczna. O ile zajdą się chętni do udziału w zabawie. 

Zatem dzisiaj u mnie dzierga się sweterek- zwyklaczek z wełenki z dużej szpuli. Idzie wolno, bo jednocześnie kończę dwie inne robótki, ale nie będę tu wszystkich naraz pokazywać. A jeżeli chodzi o lekturę, to aktualnie jest to kolejna część Cukierni pod amorem Małgorzaty Gutowskiej- Adamczyk. Ta część nosi tytuł " Dziedzictwo Hryciów". Poprzednie części Cukierni czytałam jakieś dwa lata temu. Teraz , kiedy wpadła mi w ręce kolejna część trochę przypomniałam sobie poprzednie. Czyta się przyjemnie, ale albo mi się nieco gusta zmieniły, albo jest to - w moim odczuciu- słabsza pozycja.
 

Od jutra podobno zamykają biblioteki. Będzie okazja do przeczytania stosu książek z domowej biblioteczki, które już od dawna czekają na swoją kolej.

Kończąc zapraszam do wspólnej zabawy i wpisów na temat lektur i robótek .

2 komentarze:

  1. Pamiętam tę zabawę u Maknety. Zniknęła z blogowego i fb światka z końcem 2018 roku. Zabawa była przednia.Brałam w niej udział.Tylko ja teraz raczej w papierach siedzę, druty i szydełko nie za często trzymam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł bardzo fajny, tylko że jakoś czasu brak na regularne prowadzenie bloga... A Twoja torebeczka prawie udziergana, tylko czekam na odpowiedni bigiel. Poprzedni za mały...

    OdpowiedzUsuń