Obserwatorzy

niedziela, 21 marca 2021

Szydełkowa wiosna

Miałam pisać regularnie, ale nie wyszło. Czasu na pisanie bardzo niewiele, a wolne chwile wolę przeznaczyć na robótki i czy lekturę wpisy na blogu przekładając na później. Ale szydełkuję regularnie. Mam rozgrzebanych kilka projektów. Niektóre trochę się znudziły, ale są i takie, gdzie włóczki zabrakło i nie bardzo wiem co dalej . Również i druty nie leżą odłogiem. Mam nawet skończony sweterek, który trzeba tylko zszyć. Bo coś mnie podkusiło i zrobiłąm sweter zszywany.

Póki co pokazuję wiosenną chustę zrobioną według wzoru MORNING SPRINT. wzór autorstwa Katarzyny Paździor. Niestety nie potrafię tu na blogu zrobić odnośika do jej profilu na fb, ale znajdziecie ją tam bez problemu.

Dane techniczne: 

kokonek bawełna /akryl . szydełko 3,5, rozmiar chusty 185x90 cm






 

3 komentarze:

  1. Oj podziwiam! Piękny wzór, chusta wyszła bardzo wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ dopracowana chusta, a te radosne kolory- cudo. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń