Obserwatorzy

niedziela, 8 stycznia 2023

Podsumowanie

 Co roku podsumowanie czytelnicze na blogu robiłam 1 stycznia, Ale w tym roku wtym czasie nie było mnie w Polsce, więc robię to dopiero dzisiaj. W ubiegłym roku przeczytłam 32 książki. Oto one:

1."Konstandin" - Magdalena Winnicka

2, "Dobra siostra"- Sally Hepworth

3. " Chechło" - Paulina Świst

4. " Gdyby miało nie być jutra"- Agnieszka Lingas-Łoniewska

5. " Arabska żona "- Tanya Valko

6. " Sąd ostatetczny " -Anna Klejzerowicz

7. " Siostra księżyca"- Lucinda Riley

8. "Ofiara losu"- Camilla Lackberg

9. " Niemiecki bękart"- Camilla Lackberg

10. "Dług honorowy"- Wojciech Chmielarz

11. "Władca liczb"- Marek Krajewski

12. " Żałobnica"- Robert Małecki

13," Arabska córka"- Tanya Valco

14." Milcząc jak grób" - Magdalena Rogala

15. " Kobusz. Jan Kobuszewski z drugiej strony sceny"- Anna Faryna- Paszkiewicz

16. " Paprocany"- Paulian Świst

17. " Syrenka"- Camilla Lckberg

18."Księżniczka z lodu"- Camilla Lackberg

19."Las zaginionych"- Agnieszka Pietrzyk

20."Niezwykła miłość"- Krystyna Mirek

21."Cacko"- Krystyna Sienkiewicz

22."Cień Judasza"- Anna Kusiak

23." Nie odpuszczaj"- Harlan Coben

24." Blizny przeszłości"- Krystyna Mirek

25.'Dawne tajemnice"- Krystyna Mirek

26."Cienie zła "=Krystyna Mirek

27.'Fighter"- Paulian Świst

28."Kaznodxzieja"- Camilla Lackberg

29."Kamieniarz"- Camilla Lackberg

30"Podpalacz"- Wojciech Chmielarz

31."Awaria małzęnska"- Natasza Socha, Magdalena Witkiewicz

32."Zamieć śnieżna i zapach migdałów"= Camilla Lackberg

Wynik niezły jak na mnie. Ja wiem, że nie ilość się liczy, ale to spisywanie działa na mnie mobilizująco, żeby tak rozkładać czas, aby na wszystkie przyjemności starczyło. I jakoś to działa.

Robótek też trochę było, ale o tym może następnym razem. 

2 komentarze:

  1. Wynik bardzo dobry.
    Zaciekawiło mnie owe "Chechło", ze względu zamieszkiwania nieopodal, zalewu Chechło.
    Z ciekawości przeczytam.:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wynik, parę pozycji odpisałam.

    OdpowiedzUsuń