Obserwatorzy

wtorek, 23 września 2014

Z mojego tarasu

 Dzisiaj bez robótek, chociaż co nieco się dzieje. Chciałabym pokazać Wam kilka widoków z mojego tarasu:






  Takich pięknych widoków było więcej tylko nie zawsze aparat był pod ręką:(
Tymczasem ujarzmiam mój ogród- sadzę kwiaty i krzewy-zarówno ozdobne jak i owocowe. Jak na razie cieszy mnie każda chwila spędzona w ogrodzie. Nawet po bardzo pracowitym dniu wpadam do domu, szybko coś jem przebieram się i do dzieła.
A przy okazji- gdyby ktoś miał jakieś roślinki na zbyciu, które można sadzić jesienią i które przetrwają transport pocztowy, chętnie je przygarnę

8 komentarzy:

  1. widoki faktycznie... rewelacyjne...
    transport pocztowy wszystkie roślinki przetrwają...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie widoki. Cieszą oko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Serce się raduje na myśl o tym, jak bardzo się cieszysz własnym domem:) Widoki piękne, a na żywo na pewno jeszcze piękniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przytulne gniazdko na spędzanie wolnego czasu :). Ja ostatnio mam więcej tego czasu z rana i lubię udać się na śniadanko do: http://www.roadamerican.pl/pl/sniadanie_u_tiffaniego.html. Prztulnie tam, książkę można poczytać i dobrą kawunie wypić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczo, cieszę się, żę masz co chciałaś i takie piekne. Drużno będzie zachwycało.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Widoki super , a co do roślin to co miało to być ? krzewy , drzewka, byliny ,chętnie bym coś podesłała pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. If some one wants expert view about blogging afterward i advise
    him/her to pay a visit this blog, Keep up the pleasant work.



    Here is my homepage newcastle catering company (http://rafmelksham.info)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj muszę się wprosić w końcu na ten taras :-)

    OdpowiedzUsuń