Obserwatorzy

niedziela, 13 stycznia 2019

Bardzo długa wymianka

 Na tę wymiankę z Kasią umówiłyśmy się baaardzo dawno temu. Ciągle coś stawało nam na przeszkodzie, aby doprowadzić ją do końca, ale wreszcie się udało.
 Kasia tworzy śliczną biżuterię, więc po raz kolejny( bo to nie pierwsza nasza wymianka) zapragnęłam, żeby zrobiła coś dla mnie.
Oto cała zawartość paczki, która dotarła do mnie w Wigilię rano(!)


 Śliczna bombka i pudełeczko ozdobione decu


 A w pudełeczku takie skarby:


Moja przesyłka dla Kasi zawierała to:


Kubeczki w zimowych kubraczkach:



oraz ponczo, które można nosić na dwa sposoby:





To była kolejna bardzo udana wymianka. Kasiu, jeszcze raz bardzo dziękuję.

1 komentarz:

  1. Pamiętam, jak rozpakowywałam ponad rok (!) temu ogromną pakę od Ciebie. I jaka byłam zdziwiona, ale przede wszystkim uradowana. Te piękne i przemiłe prezenty podarowane od serca sprawiły mi wiele radości. Ponczo w ślicznych kolorkach noszę też zamiast szalika/komina. Podkładek to normalnie aż szkoda używać, takie są piękne. I właśnie sprawdziłam, kiedy zrobiłam pierwsze biżutki, które potem schowałam na tę wymiankę. Otóż 3,5 roku temu! No to naprawdę długo trwało... Tym bardziej dziękuję Ci za cierpliwość, zrozumienie i w ogóle za tę wymiankę. Tworzyć dla Ciebie to była ogromna przyjemność.

    OdpowiedzUsuń