Obserwatorzy

niedziela, 6 stycznia 2019

Powrót

   Jeszcze tak długiej przerwy w blogowaniu nie miałam...Ale w nowym roku zamierzam wrócić do częstszego pisania. Co z tego wyjdzie się okaże,ale takie mam zamierzenia. Dziergam bowiem cały czas i to całkiem sporo.
Zacznę od pokazywania zaległości. Jeszcze wiosną umówiłam się na prywatną wymiankę z jedną dziewczyną z faceboka. Ona marzyła o chuście entrelacowej, więc taka jej zrobiłam:



 W zamian Justyna uszyła mi taką torbę z filcowanymi kwiatami:




Jestem bardzo zadowolona z tej wymianki. Justyna podobno również.
Na dzisiaj tyle. W następnym poście pokażę efekt kolejnej wymianki.

8 komentarzy:

  1. Śliczna chusta, świetne kolory. Fajną torbę dostałaś.
    Pozdrawiam serdecznie Lucynko.
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym była zadowolona z takiej wymianki !!
    Torba fantastyczna :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście niesamowite! Obie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo udana wymianka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie że jesteś :) Wymianka bardzo udana. Jestem pod wrażeniem tej chusty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że jesteś w wirtualnym świecie Lucynko.Chusta i torba jest przepiękna,to była wspaniała wymianka dla Was,to widać.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta. Z jakiej włóczki jest zrobiona?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń