Obserwatorzy

poniedziałek, 21 stycznia 2019

Pierwsze w tym roku

Wczoraj po bardzo długiej przerwie wybrałam się na spotkanie robótkowe. Miało ono miejsce u nas w Elblągu. Zdjęcia zrobiłam w zasadzie tylko trzy. żałuję, że nie uwieczniłam tego momentu kiedy wszystkie siedziałyśmy ze swoimi robótkami w dłoniach. Za sprawą Dorotki miałyśmy możliwość zakupu cudnych wełenek. Wybór był trudny.



Na zdjęciu m.in. dwie kobiety znane z blogowego świata:


A tu moje zakupy. Jeden moteczek już przewinęłam. Odważyłam się na nieco inne niż zazwyczaj, kolory:


To tyle na dzisiaj. Nastepny wpis będzie robótkowy, bo mam już coś do pokazania.

2 komentarze:

  1. Zawsze zazdroszcze takich spotkan, niestety nie mam tu pokrewnej duszy jesli chodzi o robotki, dlatego z przyjemnoscia patrze na takie spotkania. Nabylas piekne welenki, ciekawe co z nich powstanie:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorowy zawrót głowy :) czekam niecierpliwie, żeby zobaczyć co powstało z tych wełenek :)

    OdpowiedzUsuń