Obserwatorzy

wtorek, 8 stycznia 2019

Podsumowanie czytelnicze 2018 rok

W 2017 roku przeczytałam 48 książek. Miałam nadzieję, że w 2018 uda mi się przeczytać tyle samo. Niestety nie udało się. A nawet rzekłabym, że poniosłam w tej dziedzinie porażkę, ponieważ przeczytałam zaledwie 16 pozycji.To bardzo mało. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się przeczytać więcej.
Oto pozycje przeczytane przeze mnie w 2018 roku:
1. "Cukiernia pod amorem. Ciasteczko z wróżbą" - Małgorzata Gutowska - Adamczyk
2. " Jeśli zapomnę o nich" - Grażyna Lipińska
3. "Stulecie Winnych. Ci, którzy przeżyli" - Ałbena Grabowska
4. " Podejrzany" - Lee Child
5. " 61 godzin" - Lee Child
6. " W szponach szaleństwa" - Agnieszka Lingas- Łoniewska
7. " Stulecie Winnych. Ci, którzy walczyli" - Ałbena Grabowska
8. "Stulecie Winnych. Ci, którzy wierzyli"- Ałbena Grabowska
9. "Igrając z ogniem" - Tess Gerritsen
10. " Kot, który znał kardynała" Lilian Jackson Braun
11. "It ends with us" - Collen Hoover
12. " Jedyna szansa  Harlan Coben
13.  Dziewczyna z Brooklynu - Guillaume Musso
14. Lot nisko nad ziemią - Albena Grabowska
15. Czasami warto umrzec - Lee Child
16. 365 dni - Blanka Lipinska

A skoro podsumowalam miniony rok, to wspomne tylko,ze byl dla mnie trudny, czasami nawet bardzo trudny...

2 komentarze:

  1. Liczy się każda przeczytana książka.:) Lucynko życzę aby ten rok okazał się dla Ciebie łaskawszy. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja w zeszłym roku poszalałam:)102 książki:)nawet śmiałyśmy sie z dziewczynami ,że 100 książek na stulecie:))))też czytałam Winnych i bardzo mi się podobała,a potem jeszcze poszłam do kina na "Kamerdynera"polecam:))

    OdpowiedzUsuń