Obserwatorzy

czwartek, 27 października 2011

Wymianka kawowa i wędrująca książka

Tak jak jak już wcześniej pisałam- jestem ostatnio bardzo zajętą osobą. Ogrom różnych zajęć (moich i dzieci) sprawia, że w domu jestem dopiero wieczorem. Wtedy próbuję nadrobić wszystkie domowe zaległości. Na przyjemności często brak czasu lub sił- zdarza mi się zasnąć na siedząco z szydełkiem w dłoni. Ten stan rzeczy potrwa jeszcze jakieś dwa, trzy tygodnie. Potem będzie trochę lżej. Zatem proszę o wyrozumiałość tych, którym coś obiecałam.
Tymczasem pokażę Wam wymiankowe prezenty z Kawowej wymianki zorganizowanej przez Cinkę26
Oto co dla mnie przygotowała MagiaA:

Obrazek jest wyszywany filcem. To prawdziwe dzieło sztuki. Do tego broszka w kształcie róży, przydasie i coś słodkiego co nie dotrwało do sesji zdjęciowej. Jeszcze raz bardzo dziękuję za uroczy prezent!
Natomiast moja przesyłka poleciała do Hanulek_xxx Oto jej zawartość:




Już dawno temu zapowiadałam, że będę miała kolejną książkę do oddania, a raczej do przekazania dalej. Wędrówka tej książki rozpoczęła się od Dalii, jej właścicielki. Potem była u Soulmate, a w końcu dotarła do mnie. Teraz czas najwyższy przekazać ją dalej.


A teraz słów kilka o książce. Zacytuję krótko jej streszczenie:
" Lexi, zwana Krzywozębulą lub Rozczochrańcem, budzi się w szpitalu po wypadku. Ma proste zęby, elegancką fryzurę i ze zdumieniem dowiaduje się, że jest już rok 2007, choć przecież był 2004! Mało tego, ma przystojnego męża, mieszka we wspaniałym domu, jeździ mercedesem, a z podrzędnej pracownicy firmy z wykładzinami stała się dyrektorem! Czyż nie o takim życiu marzyła? A jednak coś tu nie gra..."

Czyta się ją bardzo przyjemnie. Szczerze polecam tę lekturę. A jak ją zdobyć? Wystarczy zgłosić chęć przygarnięcia jej w komentarzu pod tym postem. Wśród chętnych 4 listopada wylosuję jedną osobę, do której ją wyślę. A że jest to wędrująca książka szczęśliwa osoba, do której dotrze ta książka przekaże ją dalej w ten sam sposób. Oczywiście w losowaniu mogą wziąć tylko osoby posiadające bloga.
Zatem zapraszam!

7 komentarzy:

  1. No to ja ustawiam się w kolejce po książkę:))Nawet nie widziałam nigdzie zajawki tej ksiązki,ale bardzo zaintrygował mnie opis:)))może uda mi się losowanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do zmęczenia to ostatnio jestem w tym temacie mocno doświadczona, co do prezentów, to bardzo udana wymianka, zaś co do książki, to tak dawno nie czytałam, że byłabym szczęśliwa, mogąc ja przeczytać i wypuścić w świat. Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty piękne, co do książki chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chętnie poczytam. Teżbym chciala obudzić się w lepszej rzeczcywistości...

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne życzenia urodzinowe dla Twojej Dwunastolatki :) Dziękujemy za życzenia dla Zuzi i pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja też zapisuję się , chcę wylosować tę wędrowniczkę;-)

    OdpowiedzUsuń