Obserwatorzy

środa, 13 stycznia 2016

WDIC 2/2016

 Dzisiaj kolejna środa. Wpisu w zasadzie mogłoby nie być, ponieważ niewiele się zmieniło od poprzedniej środy. Jednak z Nowym Rokiem postawiłam na systematyczność, więc wpis być musi .Książka nadal ta sama, chociaż zdecydowanie lektura ma się już ku końcowi. Melanż z poprzedniej posta sukcesywnie rośnie, ale jeszcze nieco mu brak. Przyrasta również sweterek w paseczki- mam już 1/3 korpusu. A na zdjęciu widać kolejna włóczkę, która już czeka w kolejce. Tylko czemu doba wciąż taka krótka, a bez snu nie da się funkcjonować:(


Pozdrawiam i dziękuję za komentarze.

1 komentarz:

  1. czy dobrze widzę? chyba to kaszmir Alize- mam takowy w kolorze khaki melanż i zastanawiam się, na co go zuzyc ;-) Co z niego dziergasz, Lucynko? Nigdy nie robiłam z takiej włóczki, a kupiłam z racji tego ,ze podobal mi się kolor. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń