Obserwatorzy

niedziela, 26 marca 2017

Wiosenny post

 Wreszcie mamy wiosnę. Dzisiaj po raz pierwszy w tym roku udało mi się chociaż przez kilkanaście minut podziergać na tarasie popijając kawę. Było cudnie dopóki słonko nie schowało się za chmury. Wczoraj natomiast mimo chłodu popracowałam trochę w ogrodzie. Usunęłam trochę suchych roślin pozostałych z jesieni oraz posadziłam roślinki, które dostałam od zaprzyjaznionych działkowiczek. Pracy w ogrodzie jest sporo, tylko nie bardzo w tygodniu mam na to czas. Dlatego z utęsknieniem czekam na weekendy.

  Przyroda budzi się do życia, roślinki wychodzą z ziemi. Zakwitły moje dwa krokusiki ( więcej cebulek nie zdążyłam jesienią posadzić).


W trawie natomiast znalazłam takiego malutkiego kwiatka. Zupełnie nie wiem co to jest. W dodatku zdjęcie wyszło mi nieostre.
Jak dotąd nikt nie zapisał się do mnie na podaj dalej. Szkoda. Gdyby ktoś nabrał ochoty na zabawę, to szczegóły znajdziecie TU 
Zapraszam do zabawy. Miłego wieczoru życzę i co prędzej chwytam za druty. Ostatnio tylko w niedziele mam na nie czas:(

5 komentarzy:

  1. Ten kwiatek to śnieżnik http://rosliny.urzadzamy.pl/baza-roslin/cebulowe/snieznik-lsniacy,2_118

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Lucynko też się cieszę z przyjścia wiosny,dzisiaj też miałam słoneczko przez cały dzień,przyroda budzi się do życia to pewne,piękne krokusiki.
    Miłego tygodnia życzę ze słonkiem i ciepełkiem 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosenne prace w ogrodzie sa lepsze niż siłownia;) Też szalałam w sobotę i będę to chyba czuła cały tydzień;)
    Chyba przegapiłam Twoją zabawę, ale zapisałam się już u Uli, więc na dwie nie dam rady:( Mam nadzieję że jeśli będziesz przypominać to będą chętni.
    Pozdrawiam Lucynko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie w Twoim ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uprzytomniłam sobie, ża daaawno tu nie byłam. Wstyd,wstyd. Masz teraz piękny czas, chociaż roboczy. Jak się ziemia budzi i swoje skarby pokazuje...Powodzenia.Nie była, co nie znaczy, że nie myślałam o Tobie.Buziaki

    OdpowiedzUsuń