Obserwatorzy

sobota, 18 listopada 2017

Wymiankowe prezenty

Jeszcze we wrześniu zapisałam się na Wymiankę Parakulinarną u Hubki. Moją parą Była Karto_flana. Oto jakie prezenty od niej dostałam:

 W paczce były szydełkowe łapki do garnków, przepisnik, bambusowe szydełko, ręcznie wykonana karteczka oraz mnóstwo słodkości, herbatek, a nawet cukier różany.
 Tutaj zbliżenie na piękny przepiśnik. Od dawna o takim marzyłam.


 Pięknie dziękuję za wspaniałe prezenty:)

Ja natomiast wysłąłam taką paczuszkę. Niestety poczta nie obeszła się z nią łagodnie i słoik z moim dżemem stłukł się:(


 Tu jeszcze zbliżenie na komplet serweteczek:



 A na koniec obiecane zdjęcie sweterka mojego autorstwa pokazywanego w poprzednim poście na sukni ślubnej:



Przyznać muszę, że ma to swój urok. Najważniejsze, że panna młoda zadowolona.

5 komentarzy:

  1. Sweterek na Pannie Młodej i sukni świetnie się prezentuje. Świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo tego stłuczonego słoika to fajne wymianka. A sweterek jak mgiełka, super sie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę małe to zdjęcie ale dopatrzyłam się tego delikatnego jak mgiełka sweterka na pannie młodej ;) :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłą wymiankę :) Sweterek wygląda niesamowicie... Warto było sie trudzic... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń