Obserwatorzy

poniedziałek, 1 stycznia 2018

Podsumowania i plany

 Pierwszego dnia nowego roku wielu z nas czyni podsumowania roku minionego oraz snuje plany na nadchodzący rok. Dla mnie mijający rok był trudny, a nawet bardzo trudny. Nie szczędził mi trosk, kłopotów i wylanych łez. Ale były też dobre chwile- udana operacja, w miarę szybki powrót do zdrowia , no i bardzo dobra końcówka roku- spędzone rodzinnie Święta. Jaki będzie nowy rok? Mam nadzieję, że lepszy, spokojniejszy. Że wyprostuje się do końca to wszystko co prostować zaczęło... Poza tym dla mnie będzie to nadal rok badań, wizyt u lekarzy specjalistów. Bo jak się odkłada swoje problemy zdrowotne latami to potem leczenie trwa i trwa...
Ale żeby nie było zbyt pesymistycznie warto by wspomnieć o planach robótkowych. Przede wszystkim wypadałoby skończyć wszystkie zaczęte robótki, bo nazbierało się tego trochę. Wywiązać się czym prędzej z zabaw"Podaj dalej".Mam jeszcze kilka planów, ale nie będę już się więcej rozpisywać.Może tylko zrobię jeszcze podsumowanie czytelnicze.
 Pierwszego dnia stycznia ubiegłego roku pisząc post czytelniczy miałam postanowienie, żeby w roku 2017 przeczytać minimum 26 książek. Udało mi się to i to z nawiązką. Oto moja lista książek przeczytanych w 2017 roku:      
1. "Dziewczyna z pociągu"- Paula Howkins
2." Francuska oberża"- Julia Stagg
3. "Tatiana i Aleksander" - Paullina Simons
4."Trzydziesta pierwsza"- Katarzyna Puzyńska
5."Z jednym wyjątkiem"- Katarzyna Puzyńska
6."Kot, który czytał wspak"- Lilian Jackson Braun
7."Błękitne dziewczyny"- Ewa Podsiadły- Natorska
8."Ogród letni"- Paullina Simons
9."Utopce"- Katarzyna Puzyńska
10."Będziesz tam?"- Guillaume Musso
11."Łaskun:"- Katarzyna Puzyńska
12."Natalii5"- Olga Rudnicka
13." Białe róże dla Matyldy"- Magdalena Zimniak
14."Kot Bob i ja"- James Bowen
15."Kot, który jadał wełnę"- Lilian Jackon Braun
16."Fartowny pech"- Olga Rudnicka
17."Nakarmić wilki:"- Maria Nurowska
18."Genialna przyjaciółkas"- Elena Ferrante
19."Jutro"- Guillaume Musso
20."Kot, który włączał i wyłączał"- Lilian Jackson Braun
21."Uwikłani"- Zygmunt Miłoszewski
22."Dom czwarty"- Katarzyna Puzyńska
23."Kot, który nie polubił czerwieni"- Lilian Jackson Braun
24."Historia nowego nazwiska"- Elena Ferrante
25."Pogromca lwów"- Camilla Lackberg
26."Żegnaj kochanku"- Zofia Mossakowska
27."Historia ucieczki"- Elena Ferrante
28." Kot, który bawił się w listonosza"- Lilian Jackson Braun
29."Boys from Hell"- Agnieszka Lingas- łoniewska
30."Żony i córki"- ElizabethGaskell
31."Każdy szczyt ma swój czubaszek"- Maria Czubaszek
32."Kot, który lubił Brahmsa"-Lilian Jackson Braun
33."Świat według Boba"- James Bowen
34."Ostatni list od kochanka"- Jojo Moyes
35."Kot, który wąchał klej"- Lilian Jackson Braun
36."Nieprzyjaciel"- Lee Child
37."Czarne narcyzy"- Katarzyna Puzyńska
38."Tryb warunkowy"-Hanna Cygler
39."Historia zaginionej dziewczynki"- Elena Ferrante
40."Kot, który zszedł pod podłogę"- Lilian Jackson Braun
41."Deklinacja męsko- żeńska"- Hanna Cygler
42."Przyszły niedokonany"- Hanna Cygler
43."Zalotnice i wiedzmy"- Joanna Miszczuk
44."Kot, który rozmawiał z duchami"- Lilian Jackson Braun
45."Córki Swoich matek"- Joanna Miszczuk
46. "Metoda na wnuczke"- Marta Obuch
47."Nienachalna z urody"- Maria Czubaszek
48."Wrócę po ciebie"- Guillaume Musso

Udało mi się przeczytać aż tyle książek przede wszystkim dzięki temu, że dwa miesiące byłam na zwolnieniu. Kiedy sił brakowało na inne prace, książki wręcz pochłaniałam.
Chciałabym w tym rozpoczynającym się roku przeczytać nie mniej książek niż w 2017.
A następny post będzie w 100% robótkowy. Obiecuję:)

8 komentarzy:

  1. Imponujące! gratuluję i dobrego roku życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oby plany się udały ale z lepszym zdrowiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wynik czytelniczy! Kilka pozycji zapisałam do przeczytania;)
    Lucynko, wierzę w to, że w 2018 będzie tylko lepiej i tego Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, zaskoczyłaś mnie kompletnie tą wielką paka wypełnioną wspaniałościami. Jestem zachwycona totalnie! Ta nasza wymianka się w końcu sfinalizuje:) Życzę Ci duuużo zdrówka i obyś mogła jak najczęściej bywać na blogu i miała dużo sił na tworzenie. Ściskam Cię mocno i dziękuję z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miejmy nadzieję, że rok będzie lepszy od poprzedniego, i życzę ci, aby optymizm po trochu wytarł z pamięci najgorsze wspomnienia. Z książkowej listy to trafiłam z tobą na "Dziewczynę z pociagu" i wszystkie książki Eleny Ferrante. Inne pozycje mnie bardzo zaciekawiły i ustawię je w kolejce do czytania. Zdrowego roku ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lucynko... świetny wynik w czytaniu.. osobiście nie przeczytałam a ni jednej książki... taki miałam niekoniecznie fajny roczek
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. No imponujący wynik czytelniczy,a swoją drogą muszę też podsumować swoje czytadełka,troszeczkę ich przeczytałam w zeszłym roku.
    Życzę Tobie Lucynko w pierwszej kolejności zdrówka,bo bez niego nic nie jesteśmy wstanie zrobić,a wszystko inne się poukłada i wyprostuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń