Obserwatorzy

wtorek, 20 marca 2018

Wymianka na Dzien Kobiet

Ostatnio wróciłam do wymiankowych zabaw. Bardzo je lubię, więc kiedy tylko mogę i czas mi na to pozwoli z przyjemnością się zapisuje. Organizatorką tej wymianki była kgosia. Prezenty dla mnie przygotowała Mafalda. Motywem, jaki sobie wybrałam były kwiaty. Dostałam szydełkowe podkładki, szyty igielnik oraz prześliczną sówkę. Do tego przydasie oraz nasionka słonecznika, które z pewnością wkrótce zasieje w ogrodzie. Bardzo dziękuję za upominki, a organizatorce za udaną zabawę!


Natomiast ja przygotowałam niespodziankę dla Magos.
 Ona wybrała łowickie motywy ludowe. Ciężko mi było zmierzyć się z tym motywem. Potraktowałam go neutralnie. Kartkę zrobiłam "łowicką", a głównym prezentem były koszyki- pojemniki, które awaryjnie mogą też służyć jako dekoracyjne osłonki na doniczki. Za to udało mi się kupić notesik oraz naszywkę z motywem łowickim. Całość dopełniały przydasie oraz coś słodkiego.


Tutaj lepiej widać moje pojemniki:


A na koniec malutka zapowiedz wiosny- zdjęcie przebiśniegów z mojego ogrodu.


2 komentarze: