Obserwatorzy

niedziela, 31 maja 2020

Monotematycznie


Tak się zdarzyło, że znowu mam do pokazania  szydełkową chustę. Co więcej zrobione mam jeszcze dwie, ale nie wszystkie mogę naraz pokazać. Póki co prezentuję chustę o nazwie Zwyklaczek. Jest to wzór autorski Ani Rolczak, który miałam przyjemność testować. Był to mój pierwszy test. Tym bardziej jestem bardzo wdzięczna Ani za tę możliwość. Wzór jest prosty, ale bardzo wdzięczny w swej prostocie. Chusta wyszła zwiewna, w sam raz na okrycie ramion w letnie wieczory. Zrobiłam ją z kokonka 1100 m. Rozmiar gotowej chusty: 200x110 cm.
Zdjęć sporo, bo trudno było mi zdecydować, które wybrać.










Na koniec jeszcze mam prośbę. Brat naszej blogowej koleżanki Ani Michalak walczy z chłoniakiem, a co za tym idzie Ania zorganizowała zbiórkę na jego leczenie. Gdyby ktoś z osób tu zaglądających zechciał wpłacić symboliczną złotówkę albo wziąć udział w aukcjach na rzecz Artura, serdecznie zapraszam. Można też wystawić coś na aukcję, jeżeli ma ktoś chęć. Na aukcję poszła moja szaro- różowa chusta z poprzedniego posta. Tutaj link do zbiórki Artura: Artura Kamiński

1 komentarz: