Obserwatorzy

niedziela, 2 maja 2021

Niepozorna

 Taką niepozorną chustę zrobiłam sobie jako przerywnik od różnych bardziej skomplikowanych wzorów. Chustę wykonałam według wzoru Amori wrap, który znalazłam w zakamarkach internetu.  Robiona jest od boku, co jest bardzo praktycznym rozwiązaniem kiedy, tak jak ja, ma się do dyspozycji niepełny motek. W związku z tym nie jestem w stanie podać ilości zużytej włóczki. Wiem tylko, że robiłam z kokonka bawełna/akryl. Szydełko 3,5. Wymiary chusty: 150x65. Nitkę wykorzystałam w całości. Wzór bardzo mi się spodobał. Możliwe, że powstanie jeszcze jedna chusta tym wzorem lub wykorzystam go w jakiś inny sposób.

 

Na jednym końcu przyszyłam guzik, co ułatwia zamotanie chusty.










Tutaj zamotanie z użyciem wspomnianego guzika.




2 komentarze:

  1. Wzór może i jest nieskomplikowany, ale jak świetnie ta chusta wygląda w zestawieniu z tą kurtką:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna wyszła! Ja też lubię chusty robione od boku, bo ma się kontrolę nad ilością włóczki w trakcie ich robienia. Ciekawy sposób z tym guzikiem :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Asia

    OdpowiedzUsuń