Obserwatorzy

wtorek, 24 listopada 2009

Zestawienia

Tytuł tego posta brzmi nieco bardziej ekonomicznie niż robótkowo, ale dziś będą właśnie zestawienia. Po pierwsze- jeszcze tylko kilka godzin zostało do końca zapisów na moje Candy. W związku z tym, że losowanie przeprowadzę jutro wieczorem, a w komentarzach pod stosownym postem nie wszyscy napisali jasno, że są moją serwetką zainteresowani zamieszczam listę. Jeżeli kogoś pominęłam, a jest chętny wziąć udział w losowaniu, to proszę czym prędzej napisać. Najpóźniej do jutra, do godz.20.00
Oto lista:
1. Zula
2. Marzanna
3. Zulka
4. Weronika
5. Ona_i_ja
6. violka
7. AgnieszkaMD
8. gagipa
9. alexis
10. Oiran
11. Malowany imbryczek
12. Aneladgam
13. Edith
14. Iza


Kolejne zestawienie dotyczy zdjęć otrzymanych prezentów z wymianki "Kot w worku". Jak do tej pory zdjęcia przysłały mi:
1. Obsesja Kasiulka
2. Ona_i_ja
3. reni
4. beso_78
5. wred-ula
6. Marzanna
7. Mika
8. Slonecznik6
9. Amber
10. Kemah- ale nie mam jeszcze zdjęć!
11. Ilonka
12. Skrzatka
13. Noelka
14. Lucyna

W miarę jak będę otrzymywać zdjęcia, będę tę listę uaktualniać. Na swoich blogach można chwalić się otrzymanymi prezentami, ale zdjęcia wysłanych pokazujemy dopiero po upewnieniu się, że przesyłka doszła do adresata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz