Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Owocowe prezenty i coś jeszcze

Brałam udział ostatnio w kolejnej wymiance- tym razem owocowej organizowanej przez Etoile. Moja wymiankową parą była sama organizatorka. Finał tej wymianki był w ubiegły piątek, ale nawaliłam nieco z terminem i moja przesyłka doszła do adresatki dziś. Zatem u mnie dopiero teraz czas na finał. Oto co ja dostałam:

 A tu to co ja przygotowałam. Chciałam w pełni nawiązać do tematyki wymianki stąd butelka i pudełko ozdobione decu z motywem owocowym oraz szydełkowy lampionik z suszonym plasterkiem cytrynki. Herbatki i kisielki oczywiście też były owocowe. Tylko przydasie koralikowe nijak się miały do tematu, ale na to już nic nie mogłam poradzić

 Dziękuję za prezenty i kolejną super zabawę.
A teraz też będzie o prezentach. Dawno temu KasiaN zaproponowała mi serwetki do decu z prośbą o udekorowanie przeze mnie dwóch pudełek - jednego ze sklejki, a drugiego metalowego. Trochę to trwało, ponieważ do tego metalowego pudełka podchodziłam trzykrotnie. Niestety nic z tego nie wyszło i pudełko zakończyło żywot w śmietniku. Żeby zrekompsować stratę postanowiłam zrobić Kasi chustę. Pamiętałam, że kiedyś podobała jej się taka jaką kiedyś zrobiłam, więc dla niej wydziergałam taką samą. Dołożyłam coś słodkiego dla jej dzieciaczków i parę przydasi, no i wysłałam. Tu zdjęcie robione na szybko tuż przed wysyłką.
A teraz kiedy to piszę przypomniało mi się, że kasia wraz z pudełkami i serwetkami wysłała mi prezenty, a ja wredna nie pochwaliłam się nimi.Kasiu, przepraszam. Jutro czym prędzej zrobię zdjęcie i pokażę Wam.

5 komentarzy:

  1. Pięknie ozdobiłaś to pudełko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również dziękuje za śliczne prezenty od Ciebie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest chusta dla Kasi. Wcale się nie dziwię, że bardzo jej się podobała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucynko dziekuje za cudny prezencik :))) Nie wytrzymałam i otworzyłam go choc miał lezec do wigili :))))

    OdpowiedzUsuń