Obserwatorzy

środa, 30 stycznia 2013

Wygrane candy

Wczoraj otrzymałam przesyłkę z wygranym candy od KasieN. Oczekiwałam broszki i wisiorka, a dostałam duużo więcej. Oto zawartość przesyłki:

 Pudełeczko ślicznie ozdobione frywolitką i haftem wstążeczkowym
Broszka, która tak jak pisała na swoim blogu Kasia, w realu zyskuje na urodzie i co potwierdzam. No i wisiorek, który będzie super dodatkiem do wiosenno- letnich strojów.
Były jeszcze bransoletki dla moich córek , serwetki do decu oraz pyszne herbatki. Bardzo Ci, Kasiu, za wszystko dziękuję!
Tak mnie ucieszyło to wygrane candy, że z rozpędu zapisałam się na kilka kolejnych, chociaż w prawo serii w tej kwestii za bardzo nie wierzę. Rozmyślam również nad zorganizowaniem podobnej rozdawajki u siebie. Póki co nadal serdecznie zapraszam do udziału w mojej wymiance. Zapisy TU. Przedłużę zapisy o dwa dni, ponieważ z braku czasu nie dam rady przeprowadzić losowania i rozesłać maili w piątek. Zatem jest to szansa dla niezdecydowanych, a ci którzy już się zgłosili niech oczekują maila ode mnie w sobotę.

6 komentarzy:

  1. Piękne prezenciki.Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi miło, że jesteś zadowolona:) Ta broszka w ogóle nie jest fotogeniczna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super Candy Ci się trafiło :) gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie jest coś wygrać i dostać :) Super :) Bardzo fajne drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje wygranej... Śliczne prezenciki dostałaś :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty. Gratuluję wygranej. :) Zapraszam do siebie na candy. :)
    http://crazyniteczki.blogspot.com/2013/01/noworoczne-candy-u-doci.html

    OdpowiedzUsuń