Obserwatorzy

piątek, 1 lutego 2013

Prezentów moc

To, że uwielbiam wymianki wiedzą wszyscy, zatem nie zdziwi nikogo, że właśnie nadszedł koniec kolejnej, w której brałam udział. Tym razem była to wymianka herbaciano- kawowa zorganizowana przez Szycie Isabel. Prezencik dostałam od Doroty. Oto zawartość przesyłki, przed rozpakowaniem uroczego woreczka,



 który zawierał mnóstwo owocowych herbatek cudnie zapakowanych:


W paczuszce była jeszcze czakoladowa muffinka, ale nie dotrwała do zdjęcia. Pyszna była:-)
Natomiast prezent ode mnie poleciał do Malutkiej. Oto co dla niej przygotowałam:

  Tu jeszcze zbliżenie frywolitkowego naszyjnika:


Oraz coś, na co się pokusiłam po raz pierwszy- kubek w dzierganym ubranku:


W przyszłości na pewno zrobię jeszcze kilka takich kubeczkowych ubranek, bo spodobały się moim córkom.
Kilka dni temu Agnieszka miała urodziny. Trochę się pogubiłam w datach i w efekcie zbyt późno sobie uświadomiłam, że to już ten czas. Czym prędzej chwyciłam za szydełko i wydłubałam dla niej komplet podkładeczek pod filiżanki. Prezencik poleciał lekko spóźniony:-(
Tak wyglądały tuż przed wysyłką w towarzystwie karteczki z życzeniami:


A tu zbliżenie serweteczki. Tak mi się spodobał ten wzór, że własnie kończę kolejny komplet:-)

Na koniec przypominam o możliwości zapisania się na moją wymiankę. Zostało zaledwie kilka godzin. Zapraszam serdecznie!

5 komentarzy:

  1. Prezenty! Prezenty! Tak samo cieszy dawanie ich jak i dostawanie! Sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje naszyjniki sa PRZECUDNE :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za udział w mojej wymiance.
    Przepiękną paczkę stworzyłaś.
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne serwetki aż chciałoby się takie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń