Obserwatorzy

środa, 27 lutego 2013

Halo, frywolitki rozdaję

Jestem bardzo zdziwiona tak mizernym zainteresowaniem moim frywolitkowym naszyjnikiem, który chcę oddać w ramach rozdawajki. Zapisy pod TYM postem. Nie podoba się?
Powoli dobiega końca moja wymianka pod hasłem"Świece i lampiony". Prezenty powinny dotrzeć do adresateknajdalej do 1.03, bowiem tego dnia planowałam podsumowanie wymianki. Również tego dnia chwalimy się na swoich blogach tym co otrzymaliśmy i co przygotowaliśmy. Jak narazie mam niewiele informacji o wysłanych prezentach. Oto lista uczestników i informacje o wysłanych lub nie, prezentach:
1. KasiaN- wysłane, zdjęcie mam, otrzymała
2. Zancia-  wysłane, zdjęcia mam, otrzymała
3. Niezwykły zakątek - wysłane, zdjęcie mam, otrzymała
4. Bozenas- wysłane, zdjęcie mam, otrzymała
5. Agusia- wysłane, zdjęcie mam, otrzymała
6. ZUzanna - wysłane, zdjęcie mam, otrzymała
7.Fabryka Spokoju - wysłane, zdjęcie mam, otrzymała
 8. Agata Laskowska -wysłane, zdjęcie mam, otrzymała
9. Anabel  -wysłane, zdjęcia mam, otrzymała
10. Janeczka - wysłane, zdjęcia mam, otrzymała
11. ja- wysłane, zdjęcie mam, otrzymała

Jak tylko dostanę informacje o wysyłce, będę uaktualniała ten wpis.

9 komentarzy:

  1. Kochana, frywolitki są przepiękne, tylko niestety naszyjnik dla mnie ciut za krótki, tylko dlatego się nie zapisałam. A paczuszka do mnie jeszcze nie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją przesyłkę wysłałam i doszła do adresatki,ale do mnie nic nie dotarło:(((
    Frywolitki lubię bardzo,ale dla mnie za mały więc może znajdzie się ktoś komu będzie pasował:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochan... Jak moze sie nie podobać... Pewnie, ze sie podoba :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana miało być.... Tak to jest jak sie po nocy komentarze pisze ;)

      Usuń
  4. A ja sie bez bicia przyznaję, że nawet nie zauważyłam Twojej rozdawajki... Lecę się zapisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze jak ja mogłam przegapić taką super rozdawajkę !!! Już się zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak to brak informacji ??? juz dawno wysłałam Ci zdjecie do akceptacji , ale akceptacji nie było wiec wysłałam paczuszke bez :) dotarła :) dostałam wiadomosc ze Ania jest zadowolona :))) ja jeszcze czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis dostałam cudowny prezent :) dziekuje za zorganizowanie tej wymianki pozdrawiam

      Usuń
  7. Twoje frywolitki są rewelacyjne - uwielbiam fiolety, więc jestem nimi zachwycona i po cichutku liczę na szczęście:) Na pewno jeszcze wiele osób się zapisze:)

    OdpowiedzUsuń