Obserwatorzy

środa, 20 lutego 2013

Gdańskie spotkanie Maranciaków

W minioną  niedzielę byłam na spotkaniu Maranciaków w Gdańsku. Trochę mnie tam nie było, więc zatęskniłam za paroma osobami. Było bardzo miło, chociaż niewiele osób przybyło na to spotkanie. Oto mała fotorelacja:






 







 A taki piękny frywolitkowy kołnierzyk dostałam od Irenki- koleżanki z forum, nie posiadającej niestety bloga. Jeżeli tu , Irenko, zawitasz, to wiedz, że bardzo Ci dziękuję!


I to na tyle. Zmykam do różnych drobiazgów, bo tylko na takie małe robótki mam ostatnio czas.

12 komentarzy:

  1. Maranciaki uzdolnione są! I to bardzo, co widać w relacji - same cuda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na 90 procent będę w marcu na spotkaniu. Mam nadzieję, że się zobaczymy. Fajny prezent dostałaś. Szkoda, że nie ma zdjęć aby zobaczyć kto był obecny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech...
    Tym razem mi się nie udało...
    Może za miesiąc?
    Dzięki za fotki :*
    Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. same wspaniałości..a jajca są cudne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajka są prześlicznie ozdobione!

    OdpowiedzUsuń
  6. Te jajeczka są rewelacyjne! No szczena opada xD

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dostałaś oczopląsu?? bo ja tak !!nie wiadomo na co pierwsze patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ten ostatni kołnierzyk prześliczny teraz sa takie modne kołnierzyki. Lucynko lada dzionek wyślę paczuszkę wymiankową do tej pory nie miałam kiedy ale do końca miesiąca zdążę napewno pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. wow te jajeczka az dech zapieraja:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękności, rety. Wszystko dech zapiera.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń