Obserwatorzy

niedziela, 17 lutego 2013

Wymianka walentynkowa i coś jeszcze

Kolejna wymianka dobiegła końca w czwartek, czyli 14.02. Jak nie trudno się domyśleć była to wymianka Walentynkowa organizowana przez ZUzannę. Moją wymiankową parą była Kachna. Oto jakie skarby od niej dostałam:


Piękną kartkę z serduszkami, do kompletu serduszkowe opakowanie na czekoladę oraz obłędnie pachnącą świeczkę. Jak widać były też słódkości, kawka, herbatka i przydasiowe serwetki, które z pewnością wykorzystam do prac decu. Jeszcze raz bardzo dziękuję!
A ode mnie poleciała taka paczuszka:

  Kubek malowany w serduszka oraz serduszko- zawieszka szyta trochę ręcznie, a trochę na maszynie. Niestety nadal maszyna mnie nie lubi i marnie mi idzie szycie:(


Zabawa w malowanie kubeczków nadal trwa. Wykupiłam w jednym z naszych marketów cały zapas białych kubków i razem z moją starszą córką zawzięcie malujemy. Oto kubek w kropeczki malowany przez nią.
Przy okazji- pytałyście czym je maluję. Kupiłam farby do porcelany. Podobno są dobre, ale trochę wątpię w ich trwałość, bo nie są one utrwalane w wysokiej temperaturze. Jak się będą za bardzo ścierać, to kupię inne. Na razie ten kubek w kropki jest używany i wszystko jest w porządku, tylko myjemy go ręcznie, bez szorowania po wierzchu.

5 komentarzy:

  1. Super wymianka :)
    Kubek w kropki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz pięknie dziękuję za paczuszkę, pozwolisz że zapożyczę Twoje zdjęcia do pochwalenia się na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczności :)) Świetna wymianka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że wszystko się udało. Piękne prezenty!! :D
    Dziękuję za udział, buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń