Obserwatorzy

niedziela, 3 marca 2013

Post dla cierpliwych

Ten weekend zakończył dwie wymianki, w których brałam udział. Jedną z nich była moja wymianka pod nazwę "Świece i lampiony". W piątek miałam podsumować wymiankę, ale niestety nie mogłam tego zrobić, gdyż nie wszystkie upominki doszły na czas. Brak mi również jednego zdjęcia. Czekam do jutrzejszego wieczora, a potem opublikuję te zdjęcia, które mam. Szkoda, że nie wszyscy dotrzymali terminu wysyłki:-(
Tymczasem pokaże co ja otrzymałam w ramach wymianki od Fabryki spokoju:

W paczuszce poza lampionami, mnóstwem herbatek i czekoladą były również przydasie: serwetki do decu oraz sznureczki sutaszowe, co bardzo mnie ucieszyło:-)
Pięknie ozdobione lampiony i aż się wierzyć nie chce, że to debiutowe wykonanie:

 Bardzo dziękuję za wspaniałe prezenty!
Natomiast prezent ode mnie poleciał do Agaty:


 Zbliżenie zrobiłam jedynie lampionikowi, ale świeczka jest również ręcznie ozdobiona motywem decu:


Drugą wymianką, w jakiej brałam udział jest wymianka słoneczna zorganizowana przez Majalenę. Moją wymiankową parą była margeritka_gg. Oto jakie super prezenty od niej dostałam:

Piękny komplet ze słonecznikami, w skład którego wchodził zegar na ścianę, tabliczka na zapiski oraz zawieszka- serduszko. Do tego pachnące świeczuszki, serwetki do decu oraz słodkości.
Na zdjęciu zbiorczym nie ma zegara, bo ten bardzo szybko zawisł na ścianie mojej kuchni. Oto dowód:


Pięknie się wkomponował w moje beżowo- żółte kuchenne wnętrze:-) Bardzo dziękuję margeritce za super prezenty, a Majalenie za kolejną udaną wymiankę!
Natomiast ja wysłałam takie prezenty: 

Niestety nie zrobiłam z pośpiechu zbliżenia frywolitkowego naszyjnika, czego żałuję, ale może margeritka_gg pokaże lepsze zdjęcia na swoim blogu.
Zapraszam do zapisywania się na moje Frywolitkowe candy. Zapisy TU.
Zmykam do kończenia paru prac, bo to była bardzo pracowita niedziela. Będę miała co pokazać w tygodniu, kiedy niektóre prace dotrą do nowych domów.

5 komentarzy:

  1. Rewlacyjne prezenty:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetne prezenty, gratuluję udanych wymianek. Mój prezent pewnie jutro dotrze, nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że podobają Ci się moje świeczniki, robione są specjalnie z myślą o Tobie :) Mam nadzieję, że nie pogniewasz się, jeśli podkradnę zdjęcia z Twojego bloga, chciałabym napisać notkę o wymiance, a zapomniałam zrobić fotki przed wysłaniem prezentu do Ciebie. Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampionik super świeczka również a z włóczki już się dzieje kamizelka trafiłaś w 100 Lucynko, bardzo lubię decu ale kompletnie mi to nie idzie dzięki ogromne

    OdpowiedzUsuń