Obserwatorzy

sobota, 11 maja 2013

Zaległe wymiankowe prezenty



 Pora nadrobić zaległości. Przynajmniej po części, ponieważ sporo się tego nazbierało. Taką zaległa sprawą jest dawno zakończona Wymianka na dobranoc zorganizowana przez Szycie Isabel. Moja wymiankową parą była beatas30. Oto co od niej dostałam.





 Na zbliżenie załapała się tylko gazetka.


 A tu zbiorcze zdjęcie tego co poleciało do Beaty:


 Więcej zdjęć można znaleźć na blogu Beaty. Wymiankę uważam za bardzo udaną. Beatce pięknie dziękuję za wszystko:)Wszystkie prezenty bardzo mi się podobają i cieszę się, że dzięki tej wymiance poznałam Beatę i jej blog. Zaglądajcie tam, bo warto.
Kolejna zaległa sprawa to indywidualna wymianka z Tereską. Tereska zażyczyła sobie takiego kompletu jak w tym poście, tylko w kolorze czarnym, a w zamian wydziergała mi kołnierzy w kolorze złota. O taki:





Tę wymiankę również uważam za bardzo udaną. Dziękuję Teresko:)

Dziękuję za głosowanie na Natalię. Jak się dzisiaj dowiedziałam, głosować można codziennie na tę samą osobę. Zatem zapraszam. Dzięki Wam Natalia utrzymuje się w ścisłej czołówce.

1 komentarz: