Obserwatorzy

niedziela, 31 sierpnia 2014

Marzenie

  W poprzednim poście pytałam czy domyślacie się jakie to marzenie mi się spełniło. Nie wiem czy to z powodu wakacji i mniejszej aktywności czytelniczek na blogach czy też tak bardzo spadła ilość zaglądających do mnie, ale odpowiedzi nie było żadnych. Brak odpowiedzi- to i brak wygranych. Trudno.
Teraz jednak pochwalę się- tym marzeniem jest dom. O ten:

  Widok od ogrodu. Postanowiliśmy z powodu coraz słabszego zdrowia moich rodziców zamieszkać razem z nimi. Sprzedaliśmy zatem ich mieszkanie, próbujemy sprzedać nasze, a póki co zaciągnęliśmy znaczny kredyt i oto mamy. Zawsze marzył mi się dom z ogrodem, ale ostatnio już się pogodziłam z myślą, że to marzenie nigdy się nie spełni. Stało się inaczej, z czego bardzo się cieszę. Mieszkamy tu wszyscy już dwa tygodnie i jest nam dobrze. Powoli "oswajam" ogród - usunęliśmy już krzaczory widoczne na zdjęciu po lewej. Jeszcze trzeba wykopać korzenie. Z obsadzeniem tego miejsca będę musiała chyba poczekać do wiosny, bo czasu ciągle mało, no i rośliny kosztują. Mam mnóstwo ogrodowych planów, mam nadzieję, że powoli je zrealizuję. Tymczasem uwielbiam spędzać czas o tu:


Coś tam dziergam, coś nawet czytam, ale ciągle mam opóźnienia- poniższe zdjęcie miało być na środowe spotkanie czytelniczo- dziergane u Maknety, ale się nie wyrobiłam:(


14 komentarzy:

  1. Super, cudnie, że Ci sie spełniło. Wypełniaj to miejsce tym co lubisz, tym co dobre.Ogród powoli tez spełni Twoje marzenie.Pieknej jesieni zyczę, by jak najdłużej mozna było cieszyć się tym plenerem:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca i cieszę się razem z Tobą! Wiadomo - roboty więcej, ale nie ma jak domek:)
    Mam satysfakcję, że się domyśliłam co to za marzenie, ale w konkursie niestety się spóźniłam - naprawdę z czasem jest ciężko... Niech Wam się dobrze mieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne marzenie, cieszę się, że się spełniło. Dom jest bardzo okazały. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie teraz mieszkasz. Cieszę się razem z Tobą ze spełnienia marzenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję spełnienia marzeń. Oby inne też się spełniały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :-) Wspaniały dom.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Marzenia są po to by się spełniały, na czytając Twój wpis można powiedzieć : "warto marzyć" :) Rozumiem też Twoje miejsce do letniego dziergania :) też podobne posiadam na lato :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. marzenia się spełniają :-) tylko trzeba w nie wierzyć i się nie poddać

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne miejsce. Życzę oby marzenia Tobie jak i nam wszystkim się spełniały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe marzenie i wspaniale , że się spełniło:) Ogrodem się nie przejmuj, dopieścisz go na wiosnę:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że spełniło się Twoje marzenie, a i ogród pomału ogarniesz :-) W tym roku spełniło się też moje marzenie, takie które uznałam za nierealne :-) więc jednak warto marzyć! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć :)
    Pytałaś się, czy możesz wziąć jeszcze udział w organizowanej przeze mnie wymiance. Kilka minut nie robi strasznie wielkiej różnicy, więc jeśli dalej masz ochotę to zapraszam :) Tylko czekam na formularz do dzisiaj do godziny 16, żeby mogła opublikować listę par wymiankowych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super decyzja! Gratuluję.
    Z racji zawodu zdarza mi się widzieć takie sytuacje, kiedy ludzie kupują swoje miejsce na ziemi. I ja sama pół roku temu spełniłam swoje takie marzenie. I tak jak Ty mam ogród, który czeka na moje ukwiecenie. Dałam sobie na to kilka lat, bo chcę mieć bardzo dużo kwitnących bylin, jednorocznych, krzewinek i krzewów. A to jak piszesz sporo kosztuje i do tego potrzebuje czasu aby zarosnąć przeznaczoną dla nich powierzchnię. Póki co jest dużo trawnika po poprzednich właścicielach.
    Życzę spełnienia ogrodowych marzeń.
    Pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń