Obserwatorzy

czwartek, 22 października 2009

Zestaw

Skończyłam zestaw szalikowo-czapkowy dla zaprzyjaźnionej klientki (a konkretniej- dla jej córki) oraz szal dla niej samej. Na zdjęciach czapki i szalik prezentuje moja młodsza córka- Monika.



Włóczka Baby tęcza. Producent rodzimy- Mirosław Wnuk z Kietrza. Skład: 95% akryl 5%poliamid. Wyszło ciut ponad 10dag. Teraz czekam na odbiór z nadzieją, że komplet się spodoba. Ale przyznać muszę, że czapki wolę robić dla własnych dzieci, bo mam je pod ręką i w każdej chwili mogę przymierzyć. A tu musiałam robić trochę "na oko". Z kolei przy szaliku myślałam, że zanudzę się na śmierć- jak ja nie lubię takich prostych, monotonnych robótek. Zdecydowanie wolę wzory, nawet te najtrudniejsze.
W ciągu najbliższych paru dni jest szansa, że skończę jeszcze parę rzeczy, ponieważ jestem od wczoraj na zwolnieniu. Dopadło mnie zapalenie oskrzeli i siedzę sobie w domu. Na szczęście gorączka mnie nie męczy i w przerwach między atakami szalu (kiedy to o mało płuc nie wypluję) mam się całkiem nieźle. Przy okazji rozmyślam nad Candy z okazji mojej pierwszej rocznicy bloga. Tym, którzy zaglądają do mnie od niedawna wyjaśniam, że ten blog jest kontynuacją prowadzonego przeze mnie bloga: www.Ponitcedoklebka.blog.onet.pl
Zatem zaglądajcie do mnie, bowiem Candy ogłoszę już wkrótce!
Odpowiadając na komentarze:
iwi_ka, minimysz, Zulka, reni, Makarbella, Mika, Marzanna, Anna, Yrsa, Piuma, violetta666, blog niedzielny, mimusia-1, bardzo dziękuję za wszystkie pochwały dla mojej narzutki! Jesteście kochane!
A na koniec mam pytanie, które nasunęło mi się pod wpływem komentarzy dotyczących mojej jeansowej bluzeczki z Malwy. Wiem, ze niektóre z Was nie radzą sobie z elementami robionymi bez odrywania nitki. Przyszło mi zatem do głowy, żeby zrobić taki mini kurs ze zdjęciami pokazujący krok po kroku jak to zrobić. O ile oczywiście byłoby zainteresowanie tym tematem. Czekam na Wasze głosy w tej sprawie.

15 komentarzy:

  1. Ja chętnie się "zapiszę" na kurs pt "elementy bez cięcia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób, zrób koniecznie :)))
    Jest tyle fajnych wzorów i tyle "umiejących inaczej";) nawet anonimowych....;)
    Z góry dziękuję w ich imieniu
    Jolka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny zestaw :)
    Przyłączam się do czekających na kurs.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie masz się co bać. Komplet jest fajny i na pewno się spodoba. Jestem za kursem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw czapkowo-szalikowy uroczy a jeszcze bardziej urocza jest modelka o śniadej cerze.
    kursik z pewnością się przyda i głosuje za.Oj obym tylko candy nie przegapiła już czekam...
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeniek naczarowałaś jak mnie nie było! I nie tylko szydełkowych!
    Narzutka podbiła moje serce absolutnie i dokumentnie! Bardzo chętnie bym sobie takowe wydziergała :D
    Ściskam serdecznie i mam nadzieję, że wybaczysz mi długie milczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalik może nudny "w pracy" ale ładnie się prezentuje w komplecie z czapką .Jeżeli masz cierpliwość do nauczania to chętnie podpatrzę jak "to się robi", pewnie kurs obrazkowy będzie bardziej przystępny niż opisowy lub czytanie schematów z ,których nic nie rozumiem-pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  8. Może w końcu zrobię "planowaną" bluzkę...Niecierpliwie czekam na kurs elementowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zestaw śliczny. Ja też jestem za kursem. Pozdrawiam i zdrówka zycze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem za kursem.Narzutka piękna:)U mnie czeka na swoją kolej.Zeastaw na pewno się spodoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lucynko zapraszam Cię po niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrób, zrób! Bo mnie nitki w elementach zabiją! PS. Czapka mi się podoba, taka oryginalna jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, ja też bardzo chętnie zobaczę jak się robi te elementy bez odrywania nitki.
    Czekam więc na kursik i pozdrawiam serdecznie
    Makneta

    OdpowiedzUsuń
  14. Miło mi powiadomić, że dostałaś ode mnie nagrodę - przekopiuj obrazek i wklej go na stronie :)

    http://sprawydomowe.bloog.pl/
    - Agata

    OdpowiedzUsuń