Obserwatorzy

niedziela, 13 czerwca 2010

Rozwiązanie zagadki i nowa nagrodzona

Zagadka została rozwiązana, ale dopiero dziś padła poprawna odpowiedź. Przyznać muszę, że już się bałam, że tym razem nikt nie odgadnie. Ale w końcu udało się. Komentarz 1500-ny napisała Natalka. A prawidłowe rozwiązanie jako jedyna podała Konkata. Obu dziewczynom gratuluję! Dostaną one ode mnie niespodzianki. Wasze adresy znam, więc zabieram się do pracy, a Was proszę o odrobinę cierpliwości.
Obiecałam też, że jeżeli do piątku włącznie nie zgłosi się do mnie lilka-b - zwyciężczyni zagadki, w której pytałam o wiek mojej córki Jagody, to wylosuję kogoś w zamian. A skoro nie zgłosiła się, to ponumerowałam osoby, które udzieliły prawidłowych odpowiedzi nie włączając w to obu dziewczyn wylosowanych za pierwszym razem. Wyszło łącznie 7 osób. Posłużyłam się komputerową "maszyną losującą", która wskazała osobę o numerze 4. Pod tą cyfrą kryje się osoba o nicku Myśli krzyżykiem pisane . Gratuluję i poproszę o podanie adresu na maila.
A robótkowo.... nie krzyczcie na mnie- zaczęłam coś nowego. No po prostu musiałam. Miłej niedzieli życzę!

6 komentarzy:

  1. o, jej ,ale się cieszę,wygląda na to ,że ostatnimi czasy mam większe szczęście w zgadywankach niż w losowaniach
    Muszę się przyznać,że odpowiedź napisałam za drugim razem, wygląda na to ,że warto wierzyć w szcżęście i poświęcić czas na napisanie swioch przeczuć (chyba ktoś czuwa)
    Dziękuję z góry za wygraną , za poświęcony czas !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem ciekawa tej nowej robótki,pewnie znowu jakiś śliczny ciuszek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olá, menina!
    Desejo a você:
    365 dias de felicidade
    52 semanas de saúde e prosperidade
    12 meses de amor e carinho
    8760 horas de paz e harmonia
    Que neste novo ano você tenha
    2010 motivos para sorrir...
    Que Deus continue te abençoando!!!
    :)
    Bjs ♥
    Zani

    OdpowiedzUsuń
  4. dawaj koleją zagatke zaczynam sie rozkręcać.
    Może mi cóś przypadnie w udziale?!

    OdpowiedzUsuń
  5. serio serio? ale niespodzianka. Bardzo się cieszę i dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale nie mogę się dostać na Twojego maila ;-(

    OdpowiedzUsuń