Obserwatorzy

czwartek, 3 czerwca 2010

Zagadka rozwiązana

Zgodnie z obietnicą dziś przeprowadziłam losowanie wśród osób, którzy zgadli ile lat ma moja córka. Ale zanim pokażę przebieg losowania chciałabym podziękować wszystkim za udział w zabawie. Ilość komentujących osób przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Łącznie w zabawie wzięło udział 26 osób, z czego prawidłowe rozwiązanie podało 9. Jagoda ma bowiem 13 lat.
Dwie osoby podały przedział wiekowy 12-14, wolałabym sprecyzowane odpowiedzi, ale tym razem postanowiłam je uznać. Zatem prawidłowe odpowiedzi podały:
vena7
lilka-b
Ulkaaz
agajaw
oslun
Myśli krzyżykiem pisane
koticzka
blasiuk
AgnieszkaMD

Oto maszyna losująca, w skład której weszła ręka Jagody:


I wylosowana została:


Lilkę-b poproszę o przesłanie adresu na maila. Postanowiłam- o czym nie uprzedzałam- obdarować jeszcze jedna osobę. W wyniku dalszego losowania szczęśliwcem okazała się:

Adres Ulkaaz posiadam z innej okazji, więc tutaj mail nie jest konieczny. Obu dziewczynom gratuluję! Nagrody niech pozostaną jeszcze niespodziankami. Dodam tylko, że jedna już prawie gotowa, a druga powstanie na dniach. Zatem wysyłkę przewiduję na początek przyszłego tygodnia.
Jak napisała tkaitka- blogowiczki lubią zagadki zatem obiecuję, ze jeszcze kiedyś jakąś zgadywankę zorganizuję.
A teraz z innej beczki. Jakiś czas temu na blogu Świat Amalii podziwiałam śliczne poszewki na poduszki uszyte przez autorkę tego bloga. Zostawiłam tam stosowny komentarz i jakie było moje zdziwienie, kiedy nazajutrz dostałam od niej maila z propozycją, że jak chcę to przyśle mi jedną poszeweczkę. Jak mogłam nie chcieć:-) Czym prędzej więc podałam swój adres. Za parę dni otrzymałam paczuszkę a w niej... Zobaczcie sami:


Śliczna poszeweczka (jest jeszcze ładniejsza niż na zdjęciu), a do tego słodkości. Jeszcze raz Ci, Ewo, dziękuję! Oczywiście nie mam zamiaru pozostać dłużna. Trochę trwało zanim przygotowałam coś w zamian, ale rzecz jest już gotowa i w poniedziałek zostanie wysłana.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym! I Tobie - pomysłu.A także upominku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wylosowanym :)
    Poszewka śliczna, bardzo wiosenna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ jestem mile zaskoczona!!Dziękuję i czekam na dalsze zagadki;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje zwyciężczyniom !
    Poszewka-prezent b.ładna i znów dostały Ci się łakocie -smacznego .Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, i pozdrowienia dla córci ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszeweczka piękna .Trafilam wiek córki - to milo..Śliczna dziewczyna .Pozdrawiam serdecznie .życzę słoneczka ..My we świętokrzyskim mamay nie wesoło- wody pod dostatkiem .

    OdpowiedzUsuń